Netti vikailmoitukseen reagoiminen +asiakasnro

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Tehtyään vikailmoituksen netissä niin mikä on keskimääräinen aika millä asiakas saa vastauksen/kuittauksen/mitälie? Tänne keskustelupalstalle kirjautuessa kysyttiin asiakasnumeroa ja ilmoitettiin että se löytyy laskusta. Yhtään laskua en ole vielä saanut. Asiakasnumeroa ei löytynyt palvelusopimuksesta eikä modeemin yhteydessä tuleessa lähetteestä. Eikä sitä löytynyt myöskään Soneran Omien Sivujen Omat tiedot kohdasta? Kyllä sen pitäisi näktä ainakin omien sivujen kautta.

Urho

4 kommenttia

Hei Urho Kekkonen,

Olit ilmeisesti laittanut vikailmoitusta palvelupyyntölomakkeen kautta. Näissä on hieman ruuhkaa tällä hetkellä, mutta ne pyritään ottamaan käsittelyyn aina mahdollisimman pian lähetyksen jälkeen.

Löydätkö sinulle lähetetyistä papereista liittymänumeron? Liittymänumero on muodossa 333-123456 tai 346-123456. Jos se löytyy niin lisäätkö sen asiakasnumeron tilalle muodossa 333123456 tai 345123456.
Myös tilausnumero käy jos se löytyy.
Lisäsin liittymänumeron. Mitä tarkoittaa vähän ruuhkaa? Päivää, kolmea päivää, neljää viikkoa, vuotta ja kahdeksaa kuukautta?

Edit: Tulihan se soitto teiltä heti 20 min ylläolevan viestin lähetyksen jälkeen, kiitos siitä. Asentaja tulee vasta alkuviikolla että kylllä tässä saa vielä odotella että saisi kiinteän netin ettei tarvitsisi tän nettitikun kanssa pelleillä.
Hei Urho Kekkonen,

Hieno juttu että asian käsittely etenee. Toivottavasti ongelma saadaan nyt mahdollisimman pian kuntoon.
Ei näytä asia etenevän. Nyt on jo torstai, ja mitään ei ole tapahtunut. Netti ei toimi eikä teiltäpäin ole otettu yhteyttä. Olen tässä (robotin kanssa puhumisen jälkeen) jonotellut puhelimella asiakastukeenne nyt n.15 min: "Kaikki asiakaspalvelijamme ovat varattuja... ....Hetki vielä ole hyvä"

Vastaa