Skip to main content
Onkohan siellä joku huoltotyö menossa tai jotain koska netti oli alhaalla koko eilisen päivän.

8/1 netti
Akaassa

kokeilin kaiken mahdollisen. Ja kyllä modeemi näyttäis että netti toimii mutta millekkään sivustolle ei pääse.
Joo eikä vieläkään toimi.
Espoossa on meillä ainakin netti poikki myös oli koko päivän 28.07.2010 aamusta ja vieläkin on poikki.

Kaikki mahdolliset asetukset olen tarkistanut ja oikeiksi todennut.

Epäilin myös, että on jotakin tekemistä tuon nopeuden-noston kanssa, mutta tarkistin sitten Omat Sivut palvelusta, että onko nopeus noussut ja eipä ollut.

Soneralle lähtee tästä sitten jonkinlainen mustutus ja haluan jokaisen toimimattoman päivän hinnan pois seuraavasta laskustani.
jooo o ilmeisesti ukonilmat tehny tuhojaan taas voisin veikata.

kokeilin jopa toisella modeemilla ja ei toiminu.
Nilvio: Liittymässäsi on tällä hetkellä modeemi verkossa ja yhteyden kaistanleveys on hyvä, mutta modeemin ja ADSL-keskittimen välisessä tiedossiirrossa esiintyy paljon virheitä. Kokonaisuutena yhteys ei vaikuta kovin hyvältä eli jokin asia vaatii korjaamista.

Jos yhteys ei toimi kunnolla kahdella ADSL-modeemilla ja -kaapelilla testattuna, tee liittymästä vikailmoitus joko puhelimitse Vikapalvelun numeroon 0206 90101 tai Omien sivujen Laajakaistan vikailmoitus - lomakkeella.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa