Modemi(telewell TW-EA501,ikä n.3kk) tekee seuraavaa riippumatta siitä,onko PC kytkettynä modemiin vai ei.
Lähtö tilanteessa (jolloin yhteys toimii) INTERNET-,ADSL-,SYS-ja PWR-ledit palavat.
Muutaman minuutin kuluttua sammuvat INTERNET-ja ADSL-ledit ja SYS-ledi vilkkuu.
Tovin kuluttua SYS alkaa palaa ja LAN-ledit(4kpl)vilkkuvat.Pikkuhiljaa syttyy ADSL ja viimein myös INTERNET.
Tämä sykli toistuu muutaman minuutin välein.Tästä johtuen yhteys tietysti katkeaa tämän tästä.
Lieneekö vika Soneran linjoissa vai modemissa ?
Netti yhteys pätkii
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.