Skip to main content

Netti yhteyspätkii ja vikaraporttiin ei vastata.

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Hei,

Jätin vikailmoituksen viime viikon keskiviikkona (14.11) ja vikaa ei ole vielä korjattu. Yhteys käy välillä päällä ja pätkii erittäin raskaasti valittaen että yhteyttä DNS-palvelimeen ei saada. Yhteyttä on testattu myös toisella nettiboxilla samalla tuloksella.

Mikähän mahtaa olla vikailmoituksen tilanne?

Terv. jarno

3 kommenttia

  • November 20, 2012
Donjapi, nimimerkistäsi ja wlanisi ssid:stä päätellen asumme näköjään samassa taloyhtiössä Vaasassa!
Onko liittymäsi myös Valokuitu?

Minulla on sama ongelma ollut viime viikosta saakka, laitoin tänään myös vikailmoituksen. Kyseessä täytyy siis olla joku vika verkossa, jos kerran meillä molemmilla pätkii!

  • November 21, 2012
Hei donjapi ja MacGyver

donjapi, lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tarkastamaan missä vaiheessa vikailmoitus on menossa.

Vika voi todennäköisesti olla verkon puolella, jos usealla asukkaalla on samaa ongelmaa. Vikailmoituksen kautta tämä selviää. Hyvä, että olette jättänyt ongelmista vikailmoitukset!

Toivotaan, että vika saadaan korjattua pian!

  • November 23, 2012
Pätkiminen jatkuu, jos mahdollista, vielä entistäkin pahempana. Aamulla ennen yhdeksää saattaa pysyä yhteys nettiin jopa 15 minuuttia kerrallaan, välissä lyhyt, alle minuutin katkos, ja sitten taas hetken yhteys päällä.
Päivällä ei sitten ole toivoakaan yli viiden minuutin peli- tai surffailusessiosta. Suurimman osan ajasta yhteyttä internettiin ei saada.

Tietokoneen selain ja PS3 molemmat valittavat dns-virheestä katkojen aikana.
Chromen virheilmoitus: Virhe 105 (net::ERR_NAME_NOT_RESOLVED): Palvelimen DNS-osoitetta ei voi selvittää.

Vikailmoitus on ilmeisesti päätynyt jo asiantuntijalle asti, mutta alkaa nyt jo hieman ketuttamaan, kun on yli viikon jatkunut tuo katkeilu..