Skip to main content

Nettiarkisto

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Milloin nettiarkiston lisenssi on muuttunut yhdelle koneelle kun aikaisemmin se on ollut 3 koneelle minun entiset tiedot jäi palvelimelle kun vaihdoin lisenssin niin en voikkaan palauttaa tiedostoja omille kolmelle koneelle....mitä teen...että saan ne pois palvelimelta etteivät jää sinne kummittelemaan...

1 kommentti

  • August 9, 2012
Hei jokkeli598,
Nettiarkisto on ollutkin ladattavissa aina vain yhdelle koneelle kerrallaan. Sonera tietoturvan lisenssi sen sijaan on jaettavissa kolmelle koneelle.
Käy kurkkaamassa sivuiltamme ohjeet- ja vinkit. Jos näistä ei ole apua, suosittelen soittoa Helpsonille.