Nettiarkisto
Milloin nettiarkiston lisenssi on muuttunut yhdelle koneelle kun aikaisemmin se on ollut 3 koneelle minun entiset tiedot jäi palvelimelle kun vaihdoin lisenssin niin en voikkaan palauttaa tiedostoja omille kolmelle koneelle....mitä teen...että saan ne pois palvelimelta etteivät jää sinne kummittelemaan...
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.