Hei,
Mistä saan nettiarkiston unohtuneet kirjautumistiedot? "Unohtuiko salasana" -linkistä ei ole mitään hyötyä, jos ei muista asennussähköpostiosoitettakaan.
Sivu 1 / 1
Hei jere1,
Oletkos koittanut tarkistella, löytyisikö jostain sähköposteista varmuuskopioon liittyviä sähköposteja. Varmuuskopio raportteja esimerkiksi.
Yksi vaihtoehto on ottaa vikapalveluumme yhteyttä, niin asiaa voidaan tätä kautta koittaa selvittää.
Lisäisitkö vielä asiakasnumeron tietoihisi. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Oletkos koittanut tarkistella, löytyisikö jostain sähköposteista varmuuskopioon liittyviä sähköposteja. Varmuuskopio raportteja esimerkiksi.
Yksi vaihtoehto on ottaa vikapalveluumme yhteyttä, niin asiaa voidaan tätä kautta koittaa selvittää.
Lisäisitkö vielä asiakasnumeron tietoihisi. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Asensin nettiarkiston vuosia sitten vanhemmilleni, eikä raportteja ym. ole tilattu. Ohjelma on ollut käytössä taustalla, ja nyt sitten kun kone piiputti, pitäisi tiedostot saada takaisin. Sähköpostitilit on käyty läpi.
Postitilejä kuitenkin vaihdetaan/kuolee/katoaa/varastetaan koko ajan, kai tähän on joku käytäntö?
Postitilejä kuitenkin vaihdetaan/kuolee/katoaa/varastetaan koko ajan, kai tähän on joku käytäntö?
Hei jere1,
Tässä tilanteessa olisi hyvä että sen liittymän omistaja (tai henkilö jolla on valtuudet hoitaa liittymän asioita) olisi vikapalveluumme yhteydessä, niin voisimme lähteä tuota tunnusasiaa lähteä selvittämään.
Tässä tapauksessa se vie hieman aikaa, sillä asiaa täytyy selvittää F-securen kautta. Mutta vikapalvelumme kautta asia saadaan eteenpäin.
Voit olla vikapalveluumme yhteydessä puhelimitse tai voit laittaa omien sivujen kautta ilmoitusta, niin saadaan selvitys eteenpäin.
Tässä tilanteessa olisi hyvä että sen liittymän omistaja (tai henkilö jolla on valtuudet hoitaa liittymän asioita) olisi vikapalveluumme yhteydessä, niin voisimme lähteä tuota tunnusasiaa lähteä selvittämään.
Tässä tapauksessa se vie hieman aikaa, sillä asiaa täytyy selvittää F-securen kautta. Mutta vikapalvelumme kautta asia saadaan eteenpäin.
Voit olla vikapalveluumme yhteydessä puhelimitse tai voit laittaa omien sivujen kautta ilmoitusta, niin saadaan selvitys eteenpäin.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.