soneran laajakaista, jatkuvaa yhteyden ja latauksien
katkaisemista. kyse ei ole yhteysnopeudesta, vaan siitä
että yhteys voidaan katkaista milloin halutaan ja sopivaan
aikaan, esim. juuri tiedoston latauksen loppuvaiheessa
tai kun kirjautuu johonkin palveluun niin modeemi sammuu heti.
olen myös kokeillut muuta käyttöjärjestelmää kuin windowsia
ja yhteyden katkeilu ei ole käyttöjärjestelmästä kiinni,
tuntuukin että joko zyxelin laatikkoa voi joku häiritä tai
sitten liittymän kaapeloinnissa on jotain että sen voi
katkaista kuka vaan. olen ollut vuosia nettikiusattu ja
tämä jatkuva häirintä on mennyt liian pitkälle.
nettihäirintä ylittänyt sietorajan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.