soneran laajakaista, jatkuvaa yhteyden ja latauksien
katkaisemista. kyse ei ole yhteysnopeudesta, vaan siitä
että yhteys voidaan katkaista milloin halutaan ja sopivaan
aikaan, esim. juuri tiedoston latauksen loppuvaiheessa
tai kun kirjautuu johonkin palveluun niin modeemi sammuu heti.
olen myös kokeillut muuta käyttöjärjestelmää kuin windowsia
ja yhteyden katkeilu ei ole käyttöjärjestelmästä kiinni,
tuntuukin että joko zyxelin laatikkoa voi joku häiritä tai
sitten liittymän kaapeloinnissa on jotain että sen voi
katkaista kuka vaan. olen ollut vuosia nettikiusattu ja
tämä jatkuva häirintä on mennyt liian pitkälle.
Sivu 1 / 1
Laajakaistayhteyttä ei tarkotuksella katkota tai häiritä. Jos esimerkiksi ADSL-yhteys katkoo, se johtuu modeemin tai kaapeloinnin viasta. Kaapeloinnilla tarkoitan kaikkea kaapelointia signaalin reitin varrella ADSL-modeemista Soneran ADSL-keskittimeen asti.
Jos kyse on ADSL-yhteydestä, löydät ohjeita katkovan yhteyden suhteen täältä. Ellei ohjeista ole apua eikä vika jää omiin laitteisiin tai kaapeleihin, tee liittymästä vikailmoitus Vikapalveluun.
Täytyy vielä korostaa tätä: ei koskaan jatkojohtoja ADSL-kaapelille, vaan yksi hyvälaatuinen kuparijohto modeemin ja puhelinpistokkeen välille.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Jos kyse on ADSL-yhteydestä, löydät ohjeita katkovan yhteyden suhteen täältä. Ellei ohjeista ole apua eikä vika jää omiin laitteisiin tai kaapeleihin, tee liittymästä vikailmoitus Vikapalveluun.
Täytyy vielä korostaa tätä: ei koskaan jatkojohtoja ADSL-kaapelille, vaan yksi hyvälaatuinen kuparijohto modeemin ja puhelinpistokkeen välille.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
ymmärrän kyllä että pätkimisiä varmaan sattuu itse kullekkin mutta se mikä tekee tästä tahallisen tuntuista on yhteyden tai latausten katkaisun ajoitus, sopivalla hetkellä yhteys poikki tai juuri kun on saanut tiedoston ladattua niin se katkaistaan, tapahtunut niin usein että sattumalla ei ole mitään tekemistä. myöskin saanut kestää sitä että naapurin tyhjäntoimittajat ovat kytänneet milloin panee modeemin päälle ja takovat heti seinää, millä konstilla tämä onnistuu? tämänkin takia miettinyt että kaapeloinnissa on jotain hämärää.
Ulkopuolinen henkilö ei pysty kontrolloimaan modeemisi toimintaa. Jos yhteys pätkii ja olet testannut omat laitteesi ohjeidemme mukaisesti, kannattaa liittymästä tehdä vikailmoitus Sonera Vikapalvelun numeroon 020 690101 (mpm/pvm).
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.