Skip to main content

Nettikaistan upload tipahtanut

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Joo elikkäs semmonne homma on että pitäs olla se 8/1mb kaista, mutta pari päivää sitten se alkoi takkuileen ja nyt se antaa tämmösiä tuloksia http://www.speedtest.net/result/1542563509.png
Ois kiva jos saisivat kaistan toimimaan

3 kommenttia

  • October 21, 2011
En voinut tarkistaa liittymäsi tämän hetkistä tilannetta, koska et ole jättänyt asiakas- tai liittymänumeroa (ilman väliviivaa) palstan tietoihin. Onko kyse kaapeli-, ADSL- vai Extra -liittymästä? Oliko käynyt läpi jo mahdollisia omia laitteitasi, eli esim. testannut modeemia / puhelinjohtoa (suositeltavaa) ?

Mikäli olit rajannut laitteet jo vian aiheuttajista pois, voit jättää vikailmoituksen Soneran Vikapalveluun jotta ongelma saadaan tutkintaan. Vikailmoituksen voi jättää joko puhelimitse (0206 90101, mpm/pvm) tai palvelupyyntönä omien sivujen kautta (vaatii kirjautumisen).

  • October 21, 2011
Veikko kirjoitti:
En voinut tarkistaa liittymäsi tämän hetkistä tilannetta, koska et ole jättänyt asiakas- tai liittymänumeroa (ilman väliviivaa) palstan tietoihin. Onko kyse kaapeli-, ADSL- vai Extra -liittymästä? Oliko käynyt läpi jo mahdollisia omia laitteitasi, eli esim. testannut modeemia / puhelinjohtoa (suositeltavaa) ?

Mikäli olit rajannut laitteet jo vian aiheuttajista pois, voit jättää vikailmoituksen Soneran Vikapalveluun jotta ongelma saadaan tutkintaan. Vikailmoituksen voi jättää joko puhelimitse (0206 90101, mpm/pvm) tai palvelupyyntönä omien sivujen kautta (vaatii kirjautumisen).

Nyt on pistetty asiakasnumero paikoilleen. Kaikki kytkennät on katottu moneen kertaa, jopa eriä puhelinpistorasiaa on testattu. Kyseessä on ADLS liittymä rovaniemen alueella.

  • October 24, 2011
Jaba kirjoitti:
[quote="Veikko":2spgk3q1]En voinut tarkistaa liittymäsi tämän hetkistä tilannetta, koska et ole jättänyt asiakas- tai liittymänumeroa (ilman väliviivaa) palstan tietoihin. Onko kyse kaapeli-, ADSL- vai Extra -liittymästä? Oliko käynyt läpi jo mahdollisia omia laitteitasi, eli esim. testannut modeemia / puhelinjohtoa (suositeltavaa) ?

Mikäli olit rajannut laitteet jo vian aiheuttajista pois, voit jättää vikailmoituksen Soneran Vikapalveluun jotta ongelma saadaan tutkintaan. Vikailmoituksen voi jättää joko puhelimitse (0206 90101, mpm/pvm) tai palvelupyyntönä omien sivujen kautta (vaatii kirjautumisen).

Nyt on pistetty asiakasnumero paikoilleen. Kaikki kytkennät on katottu moneen kertaa, jopa eriä puhelinpistorasiaa on testattu. Kyseessä on ADLS liittymä rovaniemen alueella.[/quote:2spgk3q1]

Juuri nyt en valitettavasti kaistan tietoja voinut tarkistaa, mutta mikäli olit laitteet ja johdot käynyt lävitse vikailmoituksen voi jättää yllä olevien ohjeiden mukaisesti.