Skip to main content

Nettikatkoksen aikainen laskutus

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Eli liittymäni oli katkoksissa 14.12 aamusta 19.12 alkuiltaan. Yhteyden vika paikallistui soneran verkosta, luultavasti asentaja käynyt talossani kytkemässä uuden yhteyden ja samalla vahingossa katkaissut minun yhteyteni.

Miten Soneralla menee laskutus näissä tilanteissa? Mielestäni en ole velvollinen maksamaan kyseisistä päivistä kun nettiyhteydet olivat poikki, koska vika oli Soneran verkossa. Tilaanteen teki myös harmilliseksi se, että minulla on myös koti tv ja siinä kanavapaketti, jotka nettiyhdeyden ollessa poikki eivät toimineet myöskään.

2 kommenttia

  • December 20, 2012
Hei jjannee

onpa tosiaan harmillisesti käynyt. Pahoittelen suuresti viasta aiheutunutta harmia! Kertomasi perusteella olet oikeutettu hyvitykseen vika-ajalta. Asian varmistamiseksi pyydän sinua kuitenkin soittamaan Asiakaspalveluumme.

  • December 27, 2012
Minulla oli kesällä viikon nettiyhteys poikki "laajan verkkovian" vuoksi (Soneran selitys asialle). Ja minulta ainakin laskutettiin koko kuukaudelta laajakaista, KotiTV ja Surf kanavapaketti täydellä hinnalla.

Laskuun annettiin 20 €:n hyvitys, kun sitä erikseen pyysin. Se on Viestintäviraston mukainen vakiohyvityksen minimimäärä. Mutta sitäkään en siis automaattisesti olisi saanut, vaan siitä piti erikseen olla yhteydessä asiakaspalveluun.