Heippa!
Olette laittaneet laskun tulemaan ajalta 29.03.2014- 30.04.2014.
Taustaa: viewtopic.php?f=50&t=18166
Te olette väitteistänne huolimatta toimittaneet netin minun asuntooni 16.05.2014. Olette mm. puhelimessa selitelleet asentajan ihmisyydestä, joka on jättänyt sille kuuluvia hommia hoitamatta (Onko sellaista edes oikeasti käynyt tuolla kaapissa sotkemassa ennen tuota 16.05.2014?), myöskin olette sekoittaneet aktivoinnin ja kytkemisen keskenään ja ihmitellyt, kun mun modeemi ei ole ollut linjoilla. Se ei ole ollut linjoilla siitä syystä, että mulla tosiaan oli LanWorldille maksettu netti asennettuna "jostain kumman syystä" vielä tuohon 16.05.2014 todistettuun asentajakäyntiin asti.
Myöskin tämä lasku ajalta, jota minun ei teille kuulu maksaa, tuli paperisena. Sopimuksessa on: "Valitsemasi laskutustapa: . Saat sähköisen laskun sähköpostiosoitteeseesi:
Saat ilmoituksen sähköisen laskun saapumisesta tekstiviestinä matkapuhelinnumeroosi:"
Mitähän tässä vielä menee tämän kanssa pieleen? LanWorldilla silloin naurahtivat toiminnallenne ja käskivät laittamaan tulikivenkatkuista palautetta. Olen kuitenkin yrittänyt olla asiallinen, mutta alkaa pikkuhiljaa itseänikin vituttamaan tämä pelleily.
Sivu 1 / 1
Hei Humdinger! Katsotaampas asia kuntoon ja tarkistetaan myös laskutustapa, että tulee laskut jatkossa sähköpostiin. Tarkistaisitko vielä uudelleen käyttäjätietoihin lisäämäsi asiakasnumeron. Asiakasnumeron löydät laskulta.
Heippa!
Asiakasnumero on siellä kunnossa.
Asiakasnumero on siellä kunnossa.
Heippa taas!
Mikä siinä katsomisessa on niin vaikeaa?
Mikä siinä katsomisessa on niin vaikeaa?
Hei Humdinger! Pahoittelen, viestisi oli jäänyt täysin epähuomiossa ilman vastausta.
Liittymäsi olisi tosiaan pitänyt siirtyä meille huhtikuun alussa, mutta onkin siirtynyt vasta 16.5., kun asentajamme on käynyt korjaamassa tilanteen. Kyseessä on siis ollut vika, jonka korvaamme ilman muuta. Voit jättää saamasi laskun maksamatta ja hyvitämme sinulle lisäksi 16 € seuraavalta laskulla, joka sisältää toukokuun kuukausimaksun.
Laskusi saat jatkossa sähköpostiisi ja tekstiviestillä ilmoituksen saapuneesta laskusta.
Pahoittelut ylimääräisestä vaivasta asian suhteen! Toivon että voit olla jatkossa tyytyväinen palveluihimme.
Liittymäsi olisi tosiaan pitänyt siirtyä meille huhtikuun alussa, mutta onkin siirtynyt vasta 16.5., kun asentajamme on käynyt korjaamassa tilanteen. Kyseessä on siis ollut vika, jonka korvaamme ilman muuta. Voit jättää saamasi laskun maksamatta ja hyvitämme sinulle lisäksi 16 € seuraavalta laskulla, joka sisältää toukokuun kuukausimaksun.
Laskusi saat jatkossa sähköpostiisi ja tekstiviestillä ilmoituksen saapuneesta laskusta.
Pahoittelut ylimääräisestä vaivasta asian suhteen! Toivon että voit olla jatkossa tyytyväinen palveluihimme.
*Nostaa hattua* ^_^
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.