Moikka,
Olin muutamava viikko sitten puhelimitse yhteydessä asiakaspalveluunne ja jatkoin määräaikaista kaapeliliittymääni uudella tarjoushinnalla. Asiakaspalvelija lupasi lähettää tästä sopimuksesta tilausvahvistuksen, mutta en ole vielä saanut tätä vahvistusta. Modeemi on tullut sekä liittymän nopeus noussut, mutta olisiko mahdollista saada tuo tilausvahvistuskin vielä sähköpostiin?
Sivu 1 / 1
Heippa AK83,
Tarkistin täältä päästä että tuo vahvistus oli lähetetty tiedoissamme olevaan Gmailin osoitteeseen. Olethan tarkistanut myös roskapostin ? :)
Lähetin kuitenkin vahvistuksen nyt uudelleen, toivottavasti se saapui!
Tarkistin täältä päästä että tuo vahvistus oli lähetetty tiedoissamme olevaan Gmailin osoitteeseen. Olethan tarkistanut myös roskapostin ? :)
Lähetin kuitenkin vahvistuksen nyt uudelleen, toivottavasti se saapui!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.