Skip to main content

Nettiongelmat digiboxin uudelleen käynnistyksen yhteydessä..

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Yritin kuvan pätkisen takia (19.6 ylehd) uudelleen käynnistää digiboxia ja sen yhteydessä alkoi verkko kaatuilemaan. Nyt lukuisista resetoinneista yms. toimenpiteistä huolimatta nettiyhteys katkeaa muutaman minuutin välein.

Erittäin ärsyttävää, varsinkin koska tämä jo toinen kerta kun sama tapahtuu.. Edellisellä kerralla vika kesti muutaman päivän ja tein asiasta myös vikailmoituksen. Sillä kertaa netti alkoi toimimaan itsestään.

Onko kyseisestä ongelmasta lisää tietoa?

1 kommentti

  • June 20, 2012
Hei JOF

Suosittelen sinua olemaan yhteydessä vikapalveluumme.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.