Yritin kuvan pätkisen takia (19.6 ylehd) uudelleen käynnistää digiboxia ja sen yhteydessä alkoi verkko kaatuilemaan. Nyt lukuisista resetoinneista yms. toimenpiteistä huolimatta nettiyhteys katkeaa muutaman minuutin välein.
Erittäin ärsyttävää, varsinkin koska tämä jo toinen kerta kun sama tapahtuu.. Edellisellä kerralla vika kesti muutaman päivän ja tein asiasta myös vikailmoituksen. Sillä kertaa netti alkoi toimimaan itsestään.
Onko kyseisestä ongelmasta lisää tietoa?
Nettiongelmat digiboxin uudelleen käynnistyksen yhteydessä..
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.