Skip to main content

Nettipaketin muutos

  • December 11, 2014
  • 7 kommenttia
  • 5 katselukertaa

Yritin eilen nostaa kännykkäni nettiliittymän liikennemäärää 300mb -> 1gb ja itse tilaus näytti menevän läpi ok. Yöllä oli kuitenkin tullut suomenkielinen SMS, joka sanoi että tilaus ei onnistunut. Aamulla tuli sitten samaisesta Soneran numerosta SMS englanninkielinen viesti, jossa sanottiin että tilaus onnistui ja muutos tulee voimaan laskutuskauden vaihteessa.

Käykö tässä nyt niin, että laskutushinta nousee, mutta liikennemäärä ei, vai hä...?

7 kommenttia

  • December 28, 2011
Hei JarkkoK: Tarkistin asiakasnumerosi perusteella, että nettipaketin muutos on onnistunut. Netti-palvelu (1Gb) astuu voimaan seuraavan laskutuskauden alusta eli 5.1.2012.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera

  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • December 28, 2011
Hyvä, kiitos infosta.

  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • January 5, 2012
Eipä ole näyttänyt astuvan voimaan vielä tuo uusi raja.

  • January 5, 2012
Hei JarkkoK! Käytä puhelimestasi virta pois, näin uusi Nettipaketti aktivoituu liittymällesi.

  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • January 5, 2012
Tehty. Siitä huolimatta "Minun Sonera" Android-sovellus näyttää datapaketin rajaksi 300mb.

  • January 5, 2012
Sovellus ilmeisesti ei ole vielä päivittynyt, 1G Nettipaketti on sinulla kyllä nyt voimassa.

  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • January 6, 2012
Nyt näkyy androidissakin tuo gigan raja.