Skip to main content
Miksiköhän en onnistu päivittämään nettipakettia omien sivujen kautta. Olen yrittänyt jo useamman päivän. Pääsen kyllä omiin tietoihini ja pystyn valitsemaan haluamani uuden paketin, mutta tämän jälkeen ruudulle jää rullaamaan ikiajoiksi "pieni hetki, tietoja ladataan" ja taustalla näkyy himmeällä "Hups! Järjestelmä tilapäisesti pois käytöstä".
Hei hannele69!

Päivitys ei näköjään ollut vieläkään onnistunut koska paketti näytti olevan ennallaan. Mitään yleistä vikaa siellä ei pitäisi olla, mutta voisit toki kokeilla eri selaimella olisiko siitä apua. Jos sekään ei auta, voidaan tehdä muutos asiakaspalvelumme kautta. Tarvitsemme kuitenkin syntymäaikasi vielä varmistukseksi, joten jos sinulla on esim. Facebook tai Twitter käytössä, voit lähettää sitä kautta yksityisviestillä tarvittavat tiedot niin saadaan muutos tehtyä.
Huomasin, että päivittäminen ei suju, koska yritin valita vaihtoehtoa "Liikkuva netti plus". Jos valitsen vaihtoehdon "Plus" homma etenee. Mitä eroa ko. vaihtoehdoilla on, muuta kuin hinta? Onko niin, että tuota alennuksessa olevaa "Liikkuva netti plus" vaihtoehtoa ei voi valita, jos on vanha asiakas? Se on kuitenkin vaihtoehtona esillä.

Vastaa