nettipaketti
Hei, avasin sonerapisteellä viime torstaina liittymän johon kuului 600 minuuttia puhetta, 150 tekstiviestiä ja netti, kyseessä oli joku talvitarjous. Liittymän piti tulla tänään voimaan koska alkaa uusi laskutuskausi. Sain ilmoituksen puhe ja tekstari pakettien alkamisesta mutta en netin, enkä pääse kännykällä edes nettiin. Missä vika?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.