Olen nyt 3 kuukautta putkeen saanut uudesta laskutuskaudesta 1-2 viikon päästä ilmoituksen että nettipaketti on täynnä.. maksa 2e saadaksesi 2gb lisää jne. Hauskinta on se etten käytä puhelimen nettiä juuri ollenkaan, nytkin on käytetty 3%. Alkaa pikkuhiljaa mennä hermo
Sivu 1 / 1
Hei ChrisTwist!
Kuullostaa, että liittymällä voisi olla jokin virhe, jos dataa ei käytä. Jos voisit lisätä asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa miltä liittymä näyttää meille ja katsoa nettipakettiasi tarkemmin. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.
Kuullostaa, että liittymällä voisi olla jokin virhe, jos dataa ei käytä. Jos voisit lisätä asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa miltä liittymä näyttää meille ja katsoa nettipakettiasi tarkemmin. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.