Skip to main content
Saan jatkuvasti laskutuskauden alettua n viikon päästä ilmoituksen että nettipaketti on täys vaikka olen käyttänyt siitä nytkin 3%... alkaa mennä hermo
joo, itellä tehny nyt 3 kertaa samaa. Alkaa tympimään kun viikon jälkeen tulee viesti, että paketti on käytetty loppuun ja netti hidastuu. Ensimmäisellä kerralla tilasin 10gt lisäpaketin se kesti 2 päivää. Olis kiva saada vastauksia missä vika...
Hei panda ja ChrisTwist!

Kuulostaapa mielenkiintoiselta vialta, kokeilitteko käynnistää puhelinta uudellen hidastumisen jälkeen?

Laittaisitteko asiakasnumeronne tietoihinne niin pääsen vilkaisemaan datapakettejanne.

Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

Vastaa