Skip to main content

Nettipaketti häiriö

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 5 katselukertaa

Saan jatkuvasti laskutuskauden alettua n viikon päästä ilmoituksen että nettipaketti on täys vaikka olen käyttänyt siitä nytkin 3%... alkaa mennä hermo

2 kommenttia

  • February 3, 2014
joo, itellä tehny nyt 3 kertaa samaa. Alkaa tympimään kun viikon jälkeen tulee viesti, että paketti on käytetty loppuun ja netti hidastuu. Ensimmäisellä kerralla tilasin 10gt lisäpaketin se kesti 2 päivää. Olis kiva saada vastauksia missä vika...

  • February 4, 2014
Hei panda ja ChrisTwist!

Kuulostaapa mielenkiintoiselta vialta, kokeilitteko käynnistää puhelinta uudellen hidastumisen jälkeen?

Laittaisitteko asiakasnumeronne tietoihinne niin pääsen vilkaisemaan datapakettejanne.

Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.