Hei!
Olen kohdannut saman ongelman, jonka ChrisTwist jo kysyikin. Ongelma jatkunut jo 2kk. Tässäkin laskutuskaudessa kerkesin käyttämään sopimuksen mukaista nettiyhteyttä n. viikon ajan, kunnes ongelmat alkoivat käytettyäni n. 570 Megatavua, vaikka ennen näitä kuukausia pystyin käyttämään nettiä n. 5-10 gigatavua ilman minkäänlaista netin hidastamista.
Liittymä ei ole omissa nimissäni, joten pystyykö ongelmaa ratkaisemaan muulla tavalla kuin ChrisTwistiltä pyytämällänne tavalla?
Kiitos!
Sivu 1 / 1
Hei Hundevi !
Lisääthän tänne asetuksiin asiakasnumerosi tai liittymänumerosi ilman ensimmäistä nollaa (ei näy muille kirjoittajille), niin tarkistellaan asiaa.
Lisääthän tänne asetuksiin asiakasnumerosi tai liittymänumerosi ilman ensimmäistä nollaa (ei näy muille kirjoittajille), niin tarkistellaan asiaa.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.