Skip to main content
Terve.

Olen tässä pelaillut World of Warcraft-peliä jo melko kauan, mutta vähän aika sitten siihen tuli jonkinlainen uusi päivitys, jonka seurauksena joka kerta kun yritän kirjautua sisään saan viestin
"Unable to connect, please try again later. If the problem persists, please contact technical support."
Olen tässä nyt yrittänyt pari päivää eikä tilanne tuosta ole muuttunut, kyseisen pelin foorumilla on kyllä juttua samasta ongelmasta, pelin moderaattoritkaan eivät ole varma ongelman syystä. Mutta kuitenkin joitakin pelaajia on käynyt siellä sanomassa että ovat ottaneet yhteyttä Internet-palveluntarjoajalle ja he ovat tehneet jotakin ja käynnistäneet sen jälkeen heidän modeeminsa etätukea käyttäen uudelleen, että pelaajat ovat päässeet takaisin peliin.
Joten ajattelin kysäistä jos täältä saisi jonkinlaista neuvoa ennen kun otan yhteyttä puhelimella tai jotenkin muuten Soneraan.
Jos yhteys pelipalvelimelle toimii Soneran laajakaistaliittymän kautta, on asia internet-operaattorin osalta kunnossa. Yhteyden voit testata pingaamalla palvelinta.

Eihän tietokoneesi palomuuriohjelma estä päivittyneen pelisovelluksen liikennettä?

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa