Hei,
olisin kiinnostunut tietämään kuinka paljon nettiradion kuunteleminen kuluttaa tiedonsiirtopakettiani. iPhonessani on tällä hetkellä kytkettynä Netti eli täysinopeanetti on käytössä 1 Gt asti. Osaatteko arvioida kuinka paljon nettiradion päällä pitäminen siirtää tietoa? Kiitos jo etukäteen vastauksistanne!
Nettiradion käyttö
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.