Nettitallennuksen haku ei toimi


Olen yrittänyt hakea tallennuksia varten tiettyjä ohjelmia. Haku listaa vain jo tallennetut ja samana päivänä tulevat ohjelmat. Tämä ongelma on kestänyt jo jonkin aikaa.

69 kommenttia

antilles kirjoitti:
Olen yrittänyt hakea tallennuksia varten tiettyjä ohjelmia. Haku listaa vain jo tallennetut ja samana päivänä tulevat ohjelmat. Tämä ongelma on kestänyt jo jonkin aikaa.

Sama ongelma täällä!! Toivottavasti korjaavat pian.
Hei antilles ja rouvitu!

Hakutoiminnon ongelma on tiedossa ja vikaan on tulossa korjaus, mutta valitettavasti tarkkaa aikataulua ei ole saatavilla. Halutessanne voitte tehdä vikailmoituksen meille aiheesta, niin saatte kuittauksen, kun vika on korjattu. Pahoittelut viasta aiheutuvasta harmista!
Huomasin, että moni muukin on kysellyt ratkaisua tähän ongelmaan. Ja aina vastauksena on, ettei edes aikataulua ole saatavilla. Nyt järki käteen, jotain pitäisi pystyä sanomaan - ja ennen kaikkea tekemään. Jos homma on toiminut aiemmin oikein, pitää palauttaa ne toimivat säädöt heti eikä ihmetellä, milloin joku ehkä harkisisi korjauksen tekemistä. Tässä alkaa pikkuhiljaa käämi palamaan. Kohta pitää varmaan harkita toista palveluntarjoajaa, jolta takuuvarmasti saa:

1. toimivan hakuohjelman verkkotallennukseen,
2. yksinkertaisen kertaklikkauksen sallivan tallennuksen,
3. tallennuksen hakusanan/ajan perusteella,
4. mahdollisuuden tallentaa kanavia, jonka katselemisesta kuitenkin maksaa sekä
5. mahdollisuuden tallentaa koko ohjelma, vaikka aloittaakin tallennuksen kesken.

En kaipaa tähän mitään ympäripyöreätä "asia on viety eteenpäin, mutta emme tiedä, milloin sille tehdään yhtään mitään" -kommenttia, vaan TIEDON, ETTÄ VIKA ON KORJATTU!!!
antilles kirjoitti:
En kaipaa tähän mitään ympäripyöreätä "asia on viety eteenpäin, mutta emme tiedä, milloin sille tehdään yhtään mitään" -kommenttia, vaan TIEDON, ETTÄ VIKA ON KORJATTU!!!

Tuo olisi kyllä ihan kiva.
Nyt kun tätä ongelmaa on "korjattu" jo yli kuukauden ajan, eikä tulosta synny, alkaa epäilyttämään ovatko korjaajat alun alkaenkaan saaneet tietoa ongelmasta.

Pyytäisin nyt asiakaspalvelua olemaan uudelleen yhteydessä korjaajiin ja jopa varmistamaan ihan keskustelemalla kyseisten ihmisten kanssa milloin ja miten vika korjataan. Luultavasti pelkät sähköpostilla tehdyt vikailmoitukset katoavat jonnekin bittiavaruuteen.
Hei Ahonjo-g

Ongelmaan on tulossa korjaus. Ikävä kyllä tarkempaa aikataulua minulla ei ole tiedossa.
Marko-: "Ikävä kyllä tarkempaa aikataulua minulla ei ole tiedossa."

Höpö höpö! Tämä ei kyllä valaise asiaa yhtään.
Joko se teidän työharjoittelija on onnistunut korjaamaan haun?
Omat sivut tallennushakua pyritään korjaamaan kokoajan. Emme voi kertoa tarkkaa aikataulua, koska vikaa ei ole paikannettu. Ilmoittelemme tänne kun vika on korjattu.
Arttu- kirjoitti:
Omat sivut tallennushakua pyritään korjaamaan kokoajan. Emme voi kertoa tarkkaa aikataulua, koska vikaa ei ole paikannettu.


Miten olisi kaivaa se edellinen, toimiva versio ja ottaa se taas käyttöön?
Arttu- kirjoitti:
Emme voi kertoa tarkkaa aikataulua, koska vikaa ei ole paikannettu.

Nauraisin jos tämä ei olisi niin surullista.

Edit: mietin tässä että kyseessä on kuitenkin Suomen reiluin viihdepalvelu. Jospa kirjoittelen paperille mitkä ohjelmat haluan nauhalle ja postitan listan teille? Voisitte sitten pistää ohjelmoijat niitä meikäläiselle nauhoittelemaan, jos niillä ei kerran muuta tekemistä ole.
Ja näemmä kalenterikin on vaihteeksi pielessä. Tässä kun pitää mennä päivä kerrallaan hakien, niin eipä tuokaan helpota hommaa.

Tehkää vaihteeksi siellä jotakin! Mun tietokoneessani on mahdollisuus palauttaa aikaisempi, toimivampi ratkaisu, jos jokin tuntuu junnaavan. Eikö siellä muka ole?
Niin! Jo kulunut aika 3viikkoa!! Missä vika?
w33q kirjoitti:
Niin! Jo kulunut aika 3viikkoa!! Missä vika?

Äläs nyt hötkyile. Vika on ollut olemassa jo kuutisen viikkoa, eivätköhän Soneran pojat onnistu kohta sen paikallistamaan.
UFC 149 ei näy etä tallennuksen sivuilla MTV max. pitäisi tulla 22.7 klo 05.00

haku ei tuota tulosta kun se ottaa jo tallennetut ohjelmat hakuun.

onhan tää jo naurettava miten vaikea on tehdä edes säälittävästi toimiva etätallennus sivu
eipä tuota näkyny boxinkaan kanavatiedoissa, mutta sen kyllä pitäisi muiden tv ohjelma palvelujen mukaan tulla?

miten voin laittaa boxin tallentamaan välillä 05.00-08.00 tuona aamuna, jos ohjelmatietojen mukaan siinä tulee vain mustaa?

nyt näyttäisi olavan koko sivut ilman ohjelmatietoja.
Josko ne nyt olis tekemässä jotain asialle. Ans kattoo ny...
kertokaas nyt että miten sitten tallennan tuon UFC lähetyksen kun se ei näy ohjelmatiedoissa?

voinko laittaa boxin tallentaan ajoitetusti tuota 05-08 aikaväliä sunnuntai aamuna?
Hei willie,

Motorolan VIP 1963 tallentavalla digiboksilla voit määrittää nauhoituksen myös tietylle aikavälille. Paina REC ja valitse "muokkaa". Tämän avulla saat laitettua nauhoitettavan kanavan ja nauhoituksen aloitus- ja lopetusajan.
Onhan tämä jo aivan naurettavaa, ettei hakutoimintoa olla saatu kuntoon kahdessa kuukaudessa. Kai tästä jotain hyvitystä on tulossa?
suunnittelija kirjoitti:
Kai tästä jotain hyvitystä on tulossa?

No aivan varmasti on! ;)

Minä nyt en usko, että Soneran koodarit olisi oikeasti näin hitaita (paitsi jos ovat Intiassa), etteivät näin kohtuullisen yksinkertaista asiaa pystyisy korjaamaan tässä ajassa. Taitaa ongelmia olla ylempänä, tai jos tieto on oikeasti mennyt perille ajoissa, niin koko järjestelmä kököttää vissiin melkoisen suuren purkkavirityskasan päällä. Se selittäisi monta muutakin asiaa.
Kolmas kuukausi alkaa,kun haku ei toimi."Hyvä, hyvä Sonera!"
Ja onkohan ongelmaa vieläkään "paikallistettu"...
Ja taas on kalenterikin pepullaan. Taidan vaihtaa palveluntarjoajaa heti, kun sopimuskausi on ohi.
Rakas Sonera,

tiedän että puhun jälleen kerran kuuroille korville, mutta arvostaisin kovasti tilannepäivitystä
asian suhteen. Nettihaku on kuitenkin näppärin tapa tallentaa ohjelmia Koti TV:ssä, itse en
ole pariin kuukauteen nauhoittanut juuri mitään koska haku ei toimi.

Tiedän että poltitte kaikki palveluun allokoimanne rahat siihen söpöön mainoskampanjaan
(jota muuten jouduin tuossa viime viikolla elokuvateatterissakin tuijottamaan), mutta
suoranainen välinpitämättömyytenne palveluidenne ongelmia kohtaan rupeaa aiheuttamaan
lievää harmistusta. Kannattaa välillä muistaa ne vanhatkin asiakkaat eikä vain hankkia uusia.

Olennainen osa palveluanne on ollut rikki jo yli kaksi kuukautta, ja teidän kantanne
on "emme ole paikallistaneet vikaa". Pistäkääpäs joku tekniikan pojista tänne selittämään
miksi tällaisen asian korjaamisessa kestää niin monta miestyöviikkoa. Vähän kyllä luulen
ettette edes yritä.

Teillä on asenneongelma.

Tuhmat.

Vastaa