Hei,
en tarvitse enää mokkulapalvelua, sillä talouteemme otettiin kk sitten kiinteä nettiyhteys.
Sopimuskausi laitteelle Huawei E 1762 päättyy kuitenkin vasta 14.5.12, joten yritin poistaa liittymän turhat menot ( eli pistää datat alas ja maksaa vain n. 5 e kkmaksu tuohon toukokuuhun). Omilla sivuillani on kuitenkin ilmoitus siitä, ettei kys toimenpide onnistu. Miksi en pysty tekemään kys. muutosta?
Terveisin Miia
Nettitikkkupalvelun muutokset eivät onnistu
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.