Hei,
oon yrittänyt etsiä vihjeitä eri keskustelupalstoilta, turhaan. Ongelmana on se, että nettitikku ei jaksa ladata iTunesia läppärille. Oon kokeillut eri vuorokauden aikoina, eri viikonpäivinä. Turhauttavaa makuuttaa tuliterää iPodia kirjoituspöydän laatikossa, kun en saa ohjelmaa koneelleni. Lataus keskeytyy milloin missäkin vaiheessa; joskus lataa 7%, toiste 76%, mutta useimmiten pysähtyy 99%:iin. Todella raivostuttavaa, kun lataamatta jää jotain 0,3... Nyt viime viikolla huomasin, että lataus keskeytyy aina, kun verkko vaihtuu 3G+:sta 3G:ksi. Aina! Nettitikun merkkivalo vaihtuu vaaleansinisestä siniseksi ja lataus keskeytyy sillä sekunnilla.
Muut varotoimet oon yrittänyt korjata, mutta tikkua en saa päivitettyä. Oon kyllä saanut ladattua päivitystiedoston työpöydälle, mutta päivityksessä tulee aina error, enkä saa sitä suoritettua loppuun. En tiedä, mitä teen väärin. Onko vika mussa, tikussa vai koneessa?
Nettitikku E1552 ei jaksa ladata tiedostoja
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.