Ei ole koko iltana Soneran tikulla päässyt mihinkään, ei kertakaikkiaan aukea mikään sivu. Nytkin pitää DNA:n tikulla tänne tehdä valitusvirttä.
Sivu 1 / 1
MrSpoon: Vieläkö tilanne on edelleen sama? Onko nettitikku kuitenkin muuten toiminut?
Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin sen perusteella tarkistaa liittymäsi tilanteen. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumero löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.
Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin sen perusteella tarkistaa liittymäsi tilanteen. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumero löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.