Hei,
meillä on ollut viikon käytössä ZTE-nettitikku. Yhteydessä ei oikeastaan muuta ongelmaa ole kuin se, että yhteyden saa vain jos kone on ollut sammutettuna. Esimerkiksi jos yhteyden katkaisee välillä tai laittaa koneen virran säästötilaan, Liikkuva laajakaista -ohjelma ei sen jälkeen yhdistä enää vaan kone on sammutettava kokonaan. Vaikka vika on tavallaan pieni, se on jokapäiväinen ongelma.
Käytössä meillä on Windowsin Vista.
Terveisin,
Saara
Sivu 1 / 1
Tuota voisit kysyä matkapuhelinpuolen Vikapalvelusta numerossa 0206 90101 ja valinta 1.
Kysy ja keskustele foorumi ei ainakaan toistaiseksi käsittele Liikkuva Laajakaista - liittymiä, vaikka joihinkin kysymyksiin ollaan vastattu. Voihan kuitenkin olla että joku foorumin käyttäjä osaa auttaa kertomasi ongelman suhteen.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Kysy ja keskustele foorumi ei ainakaan toistaiseksi käsittele Liikkuva Laajakaista - liittymiä, vaikka joihinkin kysymyksiin ollaan vastattu. Voihan kuitenkin olla että joku foorumin käyttäjä osaa auttaa kertomasi ongelman suhteen.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Hei,
kyselin kesäkuussa viimeksi ratkaisuja nettitikkuongelmaan. Ongelmia on tullut vielä lisää, eikä aikaisempikaan ole ratkennut. Olen ottanut selvää, ettei ongelma johdu tietokoneesta vaan tikusta & sen käyttöohjelmasta. Netti myös saattaa itsestään katkaista yhteyden, eikä yhdistä edelleenkään ellei sammuta kokonaan konetta. Liittymä on myös erittäin hidas. Hitaampi kuin 512kb, mitä sen pitäisi olla.
Toivoisin, että nykyään voisitte jo vastata näihin ongelmiin tätä kautta.
Saara
kyselin kesäkuussa viimeksi ratkaisuja nettitikkuongelmaan. Ongelmia on tullut vielä lisää, eikä aikaisempikaan ole ratkennut. Olen ottanut selvää, ettei ongelma johdu tietokoneesta vaan tikusta & sen käyttöohjelmasta. Netti myös saattaa itsestään katkaista yhteyden, eikä yhdistä edelleenkään ellei sammuta kokonaan konetta. Liittymä on myös erittäin hidas. Hitaampi kuin 512kb, mitä sen pitäisi olla.
Toivoisin, että nykyään voisitte jo vastata näihin ongelmiin tätä kautta.
Saara
Keskustele ja kysy forumilla ei edelleenkään ole matkapuhelintuotteiden asiantuntjoita vastaamassa kysymyksiin, mutta pieni ohjesivusto löytyy Ohjeet ja vinkit sivustolta.
Kovin paljon sisältöä sivulla ei ole, mutta löytyy siitä päivitystiedostot ja -ohjeet parille eri USB-modeemille.
Toistaiseksi ohje mokkula- ja muissa matkapuhelinongelmissa on edelleen sama eli yhteys matkapuhelinpuolen Tekniseen asiakaspalveluun.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Kovin paljon sisältöä sivulla ei ole, mutta löytyy siitä päivitystiedostot ja -ohjeet parille eri USB-modeemille.
Toistaiseksi ohje mokkula- ja muissa matkapuhelinongelmissa on edelleen sama eli yhteys matkapuhelinpuolen Tekniseen asiakaspalveluun.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.