Miten toimitaan, kun käyttäjä ja maksaja vaihtuu kesken sopimuskauden?
Toinen asikaaanne on tilannut teiltä liikkuvan laajakaistan ja haluaisi käyttää kotonaan Nettitikku Huawei B593 Router-laitetta , joka on minun sopimuksessani (Laitesopimus voimassa 13.02.2015). Hänen ostamaansa liittymää (040-6631687) ei voida ilmeisesti käyttää tässä laitteessa ilman Soneran lupaa.
1. Millä ehdoilla laite voidaan siirtää?
2 Miten käytännössä menetellään?
3. Voidaanko minun nimelläni oleva sopimuspurkaa osiin, niin että lasten puhelimimiin liittyvät laskut voidaan maksaa erikseen ( nykyinen laskutusarkiston mukaisen erääntynyt saldo maksetaan n. 2 vko sisällä kuitenkin ennen 24.1.
Sivu 1 / 1
Hei WIHURI21! Laitesopimusta ei voi siirtää liittymältä toiselle, mutta voit toki antaa laitteen toisen henkilön käyttöön ja hän voi laittaa oman sim-korttinsa laitteeseen. Laite kuitenkin laskutetaan sinun laskulla sopimuskauden loppuun saakka.
Lastesi liittymät voidaan laittaa omille laskuilleen. Tarvitsemme tarkempia tietoja, joten tämä olisi helpointa hoitaa puhelimitse. Voit myös laittaa yksityisviestiä Facebookissa tai ottaa yhteyttä Omilta Sivuilta löytyvän chat-palvelun kautta.
Lastesi liittymät voidaan laittaa omille laskuilleen. Tarvitsemme tarkempia tietoja, joten tämä olisi helpointa hoitaa puhelimitse. Voit myös laittaa yksityisviestiä Facebookissa tai ottaa yhteyttä Omilta Sivuilta löytyvän chat-palvelun kautta.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.