Pankaas sanoe kuka tietää. Miksi yhteydeksi tulee välillä HSDPA tai WCDMA?
Tikussa on asetus: Vain WCDMA ja taajuudessa "kaikki taajuudet". Niin kun minua on asiantuntijat neuvoneet.
Katselin taajuusvaihtoja, eikä niissä ollut ollenkaan HSDPA:ta.
WCDMA:ta oli taajuuksien 900 ja 2100 kohdalla. Onko tällä merkitystä kun yhteys toisinaan katkeaa kokonaan. Viimeksi toissapäivän katkesi pankkiyhteys kesken toimituksen. Sekös harmittaa kun ei tiedä menikö lasku vai eikö mennyt. Kyllä sen sitten selville sain mutta tuli vain turhaa työtä.
Nettitikku HuaWei E173:n yhteys?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.