Olisin kysynyt että kuinka nettitikun omistajalla on mahdollista ottaa yhteyttä teihin? Asiakaspalvelusta kukaan ei vastaa, jonotin tunnin aspaan ja lopulta puhelu katkaistiin ja kukaan ei vastannut. Netin kautta ei voi lähettää vikailmoitusta, koska vika on nettitikussa eikä liittymässä/modeemissa/muussa.
Minulla on Nokia CS-17 nettitikku käytössä ja se on huollettu nyt neljä kertaa. Eli tämä on jo viides nettitikku Nokialta ja kaikkia hajoaa muutaman kuukauden kuluessa. Tällä kertaa Gigantissa sanottiin ettei sitä kannata laittaa sitä kautta huoltoon, koska sieltä tulee tilalle vain samanlainen tuote ja sehän on jo todettu ettei se toimi. Täällä ei ole Soneran liikettä, joten en voi mennä sinne ja pyytää uutta eri merkkistä nettitikkua. Tiedän että Soneran liikkeen kautta nykyisin vanhan nettitikun tilalle tulee Huawein tikku.
Olisin todella kiitollinen jos joku voisi ottaa minuun yhteyttä.
Nettitikku ja aspa
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.