Tässä on nyt ollu muutaman päivän todella raivostuttava ongelma nettitikun kanssa. Kun laitan tikun koneeseen kiinni, nettiyhteys toimii kuin unelma, ainakin jonkin aikaa. Eipä sitten tätä iloa kestä pitkään kun jonkin ajan päästä nettiyhteys hidastuu järkyttävästi ja tuntuu lopulta yhteys ei pelitä lainkaan, vaikka tikussa on vaaleansininen valo päällä kokoajan, tosin Mobile Partner valittaa että nopeus on nollissa. Ainut mikä tähän sitten auttaa on katkaista yhteys ja yhdistää uudestaan.
Alkaa pikkuhiljaa olla siinä pisteessä että nakkaan nettitikun täysillä seinään. Oon kokeillu jatko-usbin avulla eikä siitäkään ollu iloa. Yhteys on pakotettu 3G-tilaan.
Tämä ongelma tulee vastaan jatkuvasti, päivästä ja kellonajasta riippumatta.
Nettitikku lakkaa toimimasta
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.