Mitähän kautta liittymää saisi vähän toimivammaksi, kun aina meinaa takuta. Yhteys kun toimii kohtuudella vain parin minuutin jaksoissa, sitten alkaa takuta ja mokkula tippuu verkosta, yhdistyy ja taas toimii jonkun minuutin ja sitten pätkii taas. Yhteys siis toimii muutamia minuutteja noin megan nopeudella, sitten nopeus tippuu muutamaan sataan kbs:ssään ja katkeaa. Hyvinä päivinä ilmiö on lievempi ja netin käyttö ja jopa youtube toimii melkolailla jopa yli puolikin tuntia kerrallaan, huonona päivänä ei tahdo päästä edes soneran sivuille, kun aina menee poikki.
Jotenkin pitäisi saada normaali netin käyttö onnistumaan. Hommaanko lisäantennin, vai pistääko sorera lisää virtaa verkkoon, vai olisiko mahdollista vaihtaa tikku normaaliin soneran adsl tai johonkin muuhun nettiliittymään? Pitäisi liittymän nopeus saada jatkuvasti edes 1Mbs:n luokkaan. Sanotaan nyt vielä vertailun vuoksi, että minulla oli dna:n 1Mbs adsl 11 vuotta ja se todellakin toimi.
Nettitikku on siis Huawei 1762, signaalin voimakkuus on vähän alakantissa -91db, hyvinä hetkinä se tosin saattaa nousta -83db, vaikka olen hyvin peittoalueella. Sijainti on Kajaani, Lehtikangas.
Sivu 1 / 1
Ilmeisesti pätkiminen liittyy juuri tuohon signaalitasoon. Se nousi eilen -83db:h ja liittymä toimi suorastaan hyvin koko loppupäivän. Jostain syystä signaalitaso tippuu ajoittain ja sitten alkaa pätkiminen.
Miksihän muuten youtube takkuaa edelleenkin. Välillä youtubeen pääsyä joutuu yrittämään puolenkymmnetä kertaa.
Miksihän muuten youtube takkuaa edelleenkin. Välillä youtubeen pääsyä joutuu yrittämään puolenkymmnetä kertaa.
Apua ongelmaan Liikkuvan laajakaistan kanssa kannattaa kysyä matkapuhelinpuolen Vikapalvelusta numerossa 0206 90101 ja valinta 1.
YouTuben hitaudesta Soneran verkosta käytettynä ovat muutkin valittaneet ja asia on nyt selvityksessä.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
YouTuben hitaudesta Soneran verkosta käytettynä ovat muutkin valittaneet ja asia on nyt selvityksessä.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti: Apua ongelmaan Liikkuvan laajakaistan kanssa kannattaa kysyä matkapuhelinpuolen Vikapalvelusta numerossa 0206 90101 ja valinta 1.
Jaa kannattaa? Mitähän ratkaisua tähän tuhansien suomalaisten krooniseen ongelmaan vikapalvelusta muka voisi saada? Parempi lopettaa toi paskanjauhaminen ja laittaa yhteydet toimimaan. Koskahan soneralla tajutaan että koko ajan asiakkaat siirtyvät elisalle ja dna:lle jotka toimivat nykyään 100% varmemmin kuin sonera. Ehkä ei koskaan.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.