Hei.
Minulla on HUAWEI E1552 usb-tikku. Välillä tikku pätkii. Se alkaa vilkuttaa tuota sinistä ja sammuneen välillä. Missä voi olla vika? Nyt nettitikku pelaa hyvin ei ole mitään ongelmaa, äsken se sininen valo sammui ja se vilkutti vähän aikaa sitten väri muuttui vihreäksi. avustaja kyllä korjasitilanteen ja tikku muuttui taas siniseksi.
Mutta haluan nyt selvittää missä vika voi olla ku ongelma toistuu.
Niin ja sitten olin aijemmin kysynyt, että kun nettitikku on asentunut kahtena asemana koneelle. Siis tuolta usb-laitteiden turvallisesta poistosssa lukee että nettitikku on portissa f ja sit g-asemana. Onko g-asema tämä itse nettitikku? Käyttöjärjestelmäni on windows vista.
Sivu 1 / 1
Yhteyden pätkimisongelman selvittämiseksi kannattaa olla yhteydessä suoraan matkapuhelin vikapalveluumme, jonka numero on 0206 90101 (pvm/mpm). Valitse numeroon soittaessasi numerovalinta 1 (matkapuhelinasiat) jolloin puhelu ohjautuu oikealle vianselvitystahollemme.
Nettitikun näkymiseen kahtena asemana on vaikea sanoa suoraa vastausta. Jos käytössäsi on entuudestaan ollut muita nettitikkulaiteita, voisi varmistaa, ettei näistä laitteista ole jäänyt tietokoneelle jäljelle asennustietoja ja tarvittaessa poistaa ylimääräiset ohjelmistot tai ajuritiedot.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Nettitikun näkymiseen kahtena asemana on vaikea sanoa suoraa vastausta. Jos käytössäsi on entuudestaan ollut muita nettitikkulaiteita, voisi varmistaa, ettei näistä laitteista ole jäänyt tietokoneelle jäljelle asennustietoja ja tarvittaessa poistaa ylimääräiset ohjelmistot tai ajuritiedot.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Joo ei ole mitään tämä on eka. Voiko usb-muistitikku olla syynä? Siinä saattais olla selitys? En ole löytänyt sen ajuri ku windows asensi sen plug and play periaattella?
Kun luet tätä ketjua, saat selville että soneran 3G verkot on täyspa*kat. Tuolla on 15 sivua valitusta soneran nettitikkuliittymästä. Itsekkin menin tähän ansaan, ja yhteydet pätkii ja ei ole luvatun nopeuksisia, lähellekkään.
Ja soneran asiakaspalveluun soittaminen ei auta mitään, eivät he voi mitään soneran surkealle 3G verkolle, joka on taattua ruotsalaista laatua.
Liittymästäsi pääset irti ottamalla yhteyttä kuluttajaviranomaisiin, vaikka olisit tehnyt sopimuksen. He kyllä tietävät miten sonera huijaa asiakkaitaan ja sen takia liittymistä pääsee nykyään helposti irti.
Ja soneran asiakaspalveluun soittaminen ei auta mitään, eivät he voi mitään soneran surkealle 3G verkolle, joka on taattua ruotsalaista laatua.
Liittymästäsi pääset irti ottamalla yhteyttä kuluttajaviranomaisiin, vaikka olisit tehnyt sopimuksen. He kyllä tietävät miten sonera huijaa asiakkaitaan ja sen takia liittymistä pääsee nykyään helposti irti.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.