Kyseessä maaseutukirkonkylä, johon viime vuonna tuli umts 900 MHz tukiasema. Näin öisin yhteys tukiasemaan syntyy ongelmitta, onhan signaalin taso 97 %:n luokkaa. Päivällä tilanne on aivan toinen. Tukiasema löytyy yhtä voimakkaana, mutta kun painetaan Connect, Mobile Partner -ohjelma viestii: "Virhe 619 Yhteyttä etätietokoneeseen ei voitu muodostaa."
Kun jaksaa sinnikkäästi yrittää, yhteys internetiinkin lopulta syntyy. Sitten alkaa selain valittaa: "IE ei voi näyttää WWW-sivua. Mahdollisia syitä: Internet-yhteyttä ei enää ole ..." Muutaman Refress-painalluksen jälkeen yhteys sivustoon sitten syntyy, mutta seuraava sivu on taas uusi ongelma. Asiakaspalvelu ja tekninen tuki kertovat, että missään ei oikeastaan ole vikaa. Verkko vain on päivisin niin kuormitettu, että parempaan palveluun eii tällä hetkellä ole ole kapasiteettia.
Tuo verkon kapasiteetin lisäys taitaa olla aika iso investointi ja sellaiset päätökset tehdään tasolla, joka ei tällä foorumilla ole vastaamassa. Mutta kai sinne voi viestejä välittää.
Sivu 1 / 1
ovonello kirjoitti: Asiakaspalvelu ja tekninen tuki kertovat, että missään ei oikeastaan ole vikaa. Verkko vain on päivisin niin kuormitettu, että parempaan palveluun eii tällä hetkellä ole ole kapasiteettia.
Liikkuvan laajakaistan ongelmista kannattaa joka tapauksessa ilmoittaa matkapuhelinpuolen Vikapalveluun. Sitä kautta menee tieto eteenpäin millä alueella käyttäjillä on ongelmia matkapuhelinverkon datasiirron kanssa.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti: [quote="ovonello":2h6r1vsp] Asiakaspalvelu ja tekninen tuki kertovat, että missään ei oikeastaan ole vikaa. Verkko vain on päivisin niin kuormitettu, että parempaan palveluun eii tällä hetkellä ole ole kapasiteettia.
Liikkuvan laajakaistan ongelmista kannattaa joka tapauksessa ilmoittaa matkapuhelinpuolen Vikapalveluun. Sitä kautta menee tieto eteenpäin millä alueella käyttäjillä on ongelmia matkapuhelinverkon datasiirron kanssa.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu[/quote:2h6r1vsp]
Anteeks vaan, mutta Sonera tietää ihan varmasti miten toi leikki-3G verkko toimii. Mulla tulee normaalisti päivisin tiedostoa 10 kt/s.
Ja kun kattoo tätä aihetta, niin siellä on 18-sivua valitusta tästä surkeasta tuotteesta, joita meidät on huijattu käyttämään.
Ilmoitus Vikapalveluun kohdistaa ongelman tiettyyn liittymään ja sitä kautta tiettylle verkkoalueelle. Täällä Keskustele ja kysy - forumilla voi kertoa liittymän käyttökokemuksesta, mutta vikailmoituskanava tämä ei ole, ei varsinkaan yhteysongelmien suhteen.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.