Nettitikku ZTE MF636+ en saa toimimaan Vistassa?
ZTE MF636+ (hankittu 7.7.) ei toimi enää Vistassa. Ei tunnista laitetta. MacBook:issa kyllä modeemi toimii kuin unelma. Kun asensin ekan kerran modeemn Vista-koneeseen, niin löysi laitteen ja kesti jonkun tovin, ennen kuin tuli PIN-koodi-ruutu ja kertoin soittoyrityksestä jne. Tosin kone teki niin, että aina kun laitoin tikun koneeseen, niin alkoi uudestaan alustamaan ohjelmaa...Nyt ei enää tunnista koko laitetta...Samassa USB-portissa toimii kyllä kännykän kautta yhteys. Eli Vista ja modeemi eivät nyt tule keskenään toimeen? Onko muilla Vistan käyttäjillä ollut ongelmia? Mikä neuvoksi?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.