Skip to main content

Nettitikkusopimus

  • December 11, 2014
  • 6 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Moro, Mitähän tämä mahtaa tarkoittaa tuolla omilla sivuilla, kun minulla ei ole edes käytössä kyseistä palvelua enää, minulla oli aikoinaan tuo palvelu mutta sain sen purettua kun se ei toiminut kunolla. Enkä halua jatkaa kyseistä palvelua.

Kiitos asiakkuudestasi! Määräaikainen nettitikkusopimuksesi liittymänumerossa päättyy näillä näppäimillä. Nettitikussasi toimivan liittymän ja palveluiden sopimukset jatkuvat automaattisesti toistaiseksi voimassa olevina, eivätkä mahdolliset kampanja- ja tarjoushinnat ole enää voimassa.

Kiitoksena asiakkuudestasi surffaat määräaikaisen sopimuksen päätyttyäkin edulliseen hintaan, vain 12,90 €/kk (norm. 37,07 €/kk)! Et sitoudu mihinkään, ja tarjoushinta on voimassa seuraavien kahden vuoden ajan.

Säilytät vieläpä liittymäsi loistoedut eli verkon maksiminopeuden ja rajattoman tiedonsiirron. Sinun ei tarvitse tehdä edun lunastamiseksi mitään – jatkat vain surffailua uudella tikulla kuten ennenkin.

Jos käytössäsi on tietoturvapalvelu, se jatkuu normaalihintaisena. Lisätietoa hinnoista saat osoitteesta www.sonera.fi/liikkuva/tietoturva

6 kommenttia

  • October 10, 2011
Minulle tuli tuo sama ilmoitus nettitikusta vaikka sellaista en ole koskaan edes omistanut/tilannut/käyttänyt!?

  • October 10, 2011
karko kirjoitti:
Minulle tuli tuo sama ilmoitus nettitikusta vaikka sellaista en ole koskaan edes omistanut/tilannut/käyttänyt!?

Mitähän ne nyt Soneralla hourii.

  • October 10, 2011
Hei, meillä on nyt hyviä uutisia! Kuten Omilla Sivuilla kerrotaan, niin me palkitsemme vanhat nettitikkuasiakkaat uudella tikulla ja uudella tarjoushinnalla, ilman määräaikaisuuksia. Erittäin edullinen tarjoushinta on voimassa jopa 24kk ajan!

mavericx ja karko: Teidän tapauksiin löytyy varmasti joku selitys. Onko mahdollisesti jonkun muun taloudessa asuvan nimellä ollut liikkuva laajakaista sopimus, joka on loppumassa näillä hetkillä?

  • October 10, 2011
Ei ole muita kuin minä tässä taloudessa (ja kiinteä 24/1 ollut viimeiset 3vuotta). Nyt se ilmoitus on näköjään poistunut jo Omilta sivuilta joten olisiko ollut vain jokin bugi.

  • October 10, 2011
Olavi kirjoitti:
Hei, meillä on nyt hyviä uutisia! Kuten Omilla Sivuilla kerrotaan, niin me palkitsemme vanhat nettitikkuasiakkaat uudella tikulla ja uudella tarjoushinnalla, ilman määräaikaisuuksia. Erittäin edullinen tarjoushinta on voimassa jopa 24kk ajan!

mavericx ja karko: Teidän tapauksiin löytyy varmasti joku selitys. Onko mahdollisesti jonkun muun taloudessa asuvan nimellä ollut liikkuva laajakaista sopimus, joka on loppumassa näillä hetkillä?

Ei ole, ja oli multakin tuo ilmoitus poistunut omilta sivuilta.

  • October 10, 2011
mavericx ja karko: Kiitos molemmille tiedoistanne. Laitan tästä saman tien palautetta eteenpäin, että saadaan virhe korjattua.