Ostin tiistaina 25.10 nettitikun, tänään perjantaina 28.10 oli tekstiviestinä tulevassa viikkosaldossa jo lasku nettitikusta !!!!??
Joka tapauksessa aparaatti ei tunnu toimivan ja jos palautan sen pitääkö myyjän puhe paikkansa ettei laskua tule jos peruutan sen ennen 14 vrk? Pitääkö esim tuon laskuun ilmaantuneen kk maksu joka tapauksessa maksaa vai otetaanko se huomioon automaattisesti?
Nettitikun lasku
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.