Olen jo pitkään kärsinyt kiusallisesta ongelmasta.
Nettitikku katkaisee yhteyden kesken kaiken. Yhteysnopeudessa ei ole valittamista eikä mielestäni mitään hidasteluja ole huomattavissa. Yhtäkkiä vain tulee ruutuun ilmoitus että "Yhteytesi on katkaistu"..?
Eräs vinkki oli laittaa tikku käyttämään vain tuota 3G verkkoa (http://www5.sonera.fi/ohjeet/Nokia_Inte ... -asetukset), mutta päänäkymästä en löydä tuota yhteydet valikkoa.
Mikä neuvoksi?
Sivu 1 / 1
Mitä signaali näyttää? Ja missä katkoilu tapahtuu? Tapahtuuko katkeilu paikoillaan käyttäessä (ei siis esim. junassa tai bussissa tai autossa)? Uskoisin että myös sääolosuhteet voivat vaikuttaa signaaliin etenkin alueilla missä signaali on entuudestaan heikko.
Oletko kokeillut tikkua toisessa USB portissa tai toisessa koneessa? Tikku voi myös mahdollisesti olla hajalla.
Lähinnä kyselen vain siksi, että soneran asiantuntijan on helpompi selvittää ongelmaa jos vastaat kyseisiin kysymyksiin. Voit tietty itsekkin etsiä syitä ongelmaan yllä olevista kysymyksistä.
Toivottavasti oli jotain apua.
Oletko kokeillut tikkua toisessa USB portissa tai toisessa koneessa? Tikku voi myös mahdollisesti olla hajalla.
Lähinnä kyselen vain siksi, että soneran asiantuntijan on helpompi selvittää ongelmaa jos vastaat kyseisiin kysymyksiin. Voit tietty itsekkin etsiä syitä ongelmaan yllä olevista kysymyksistä.
Toivottavasti oli jotain apua.
Yksi mitä voisi kokeilla on modeemin ohjelmiston päivitys. Ohjeita ja linkki päivityssivulle Nokia CS-15 ohjeissa Ohjeet ja vinkit - sivuilla.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.