Skip to main content
talokohtainen nettiyhteys on alkanut pätkiin. välillä ei pääse nettiin ollenkaan. mistä voisi johtua?
Käynnistä reitittimesi uudelleen / resetoi? Mahdollinen ongelma voi olla reitittimelläsi?

Lisätietoa sisäverkostasi kiitos!
Hei baby,

Lisäisitkö asiakasnumeron tietoihisi, niin voimme tarkistella tilannetta. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero. Jos lisäät liittymänumeron, niin lisää se ilman "-" merkkiä, muodossa 346123456 tai 333123456.

Olkitu:n neuvomaa reitittimen/modeemin uudelleenkäynnistystä ja resetointia kannattaa kokeilla, ellet sitä ollut testannut. Kerrotkos samalla mikä modeemi tai reititin sinulla on käytössäsi?

Onko kone kytketty modeemiin/reitittimeen kaapelilla vai langattomasti?
minulla ei ole asiakasnumeroa. tämä on talokohtainen soneran laajakaista extra liittymä:
346-543372.
koneeni toimii langattomasti modeemin kautta.
Langaton yhteys saattaa pätkiä, kytke koneesi kaapelin kanssa verkkoon. Reitittimesi malli ja merkki?
modeemi on: A-link
ADSL2+4port@54MB WLAN
Oletko kokeillut käynnistää se modeemi uudelleen? / resetoida asetuksia
Hei baby

Kuten olkitu jo mainitsi, kannattaa yhteyttä kokeilla käyttää myös suoraan kaapelilla modeemin ja tietokoneen välillä, sekä laite kannattaa aina resetoida jos ongelmia ilmenee. Jos asunnossa on useampi puhelinpistorasia, kannattaa yhteyttä kokeilla niistä kaikista. Lisäksi jos modeemin ja puhelinpistorasian välissä on pitkä puhelinjohto tai jatkojohtoja, kannattaa jatkot poistaa ja kokeilla yhteyttä lyhyellä puhelinjohdolla. Lisäksi kaikki muut mahdolliset laitteet olisi hyvä poistaa puhelinpistorasioista ja testata yhteyttä ilman niitä, jos niitä on käytössä.

Jos ongelmat näidenkin toimenpiteiden jälkeen jatkuvat, suosittelen ottamaan yhteyttä vikapalveluun
.

Vastaa