Hei
Minulla on syntynyt semmonen ongelma, melkein joka päivää joo kaksi kuukautta tai enemmän nettiyhteys pätkii ja signaali katoaa, pitää odottaa jonkun aikaa että netti alkaa taas toimia. Yritin tehdä verkon diagnostikka, mutta se kirjoitta :" Yhteys tukiaseman reitittimen tai kaapelimodeemin ja internetin välillä ei toimi". Mitä voisi tehdä ?
Sivu 1 / 1
Voisit kokeilla käynnistää ainakin kaapelimodeemi uudelleen, tämä voisi auttaa jos laite jää jumiin. Joskus on vikaa ollut DNS palvelimissa, voit vaihtaa ne Googlen DNS osoitteiksi.
Moi sure j can,
Kävisitkö vielä lisäämässä asiakasnumerosi tietoihisi niin voidaan katsoa tarkemmin liittymääsi.
(Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero)
Onko laitteesi yhdistetty modeemin langattomasti vai verkkokaapelilla? Jos käytössä on vain wlan niin ongelman rajaamiseksi olisi hyvä vielä testata, että pätkiikö yhteys myös silloin, kun tietokone on verkkokaapelilla yhdistettynä modeemin. Kannattaa vielä tarkistella, että omat kytkennät ja johdot on kunnossa ja samalla käynnistellä modeemi uudelleen.
Kävisitkö vielä lisäämässä asiakasnumerosi tietoihisi niin voidaan katsoa tarkemmin liittymääsi.
(Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero)
Onko laitteesi yhdistetty modeemin langattomasti vai verkkokaapelilla? Jos käytössä on vain wlan niin ongelman rajaamiseksi olisi hyvä vielä testata, että pätkiikö yhteys myös silloin, kun tietokone on verkkokaapelilla yhdistettynä modeemin. Kannattaa vielä tarkistella, että omat kytkennät ja johdot on kunnossa ja samalla käynnistellä modeemi uudelleen.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.