Nettiyhteys ei toimi
Nettiyhteys on ollut huono syksyllä olleen ukonilman jälkeen. Verkkokortti uusittiin ja uusi modeemi hommattiin. Sen jälkeenkin yhteys on pätkinyt vaikka kaikki "pitäisi olla kunnossa". Nyt kun tuli talvi ja pakkaset, niin yhteys toimii ainoastaan yli kymmenen asteen pakkasella, ja aivan moitteettomasta. Heti kun pakkanen laskee, yhteyttä ei ole ollenkaan. Missä ihmeessä se vika voi olla????
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.