Hei!
Nettiyhteytemme lopetti toimintansa sunnuntaina puolen päivän aikoihin. Kaapelimodeemina on Cisco EPC3825 ja siinä ei pala kuin Power ja Ethernet-valot. Olen sammuttanut sen ja muutenkin toiminut annettujen ohjeiden mukaan, mutta minun vähäinen tietotaitoni näissä asioissa ei riitä. Kovin se yrittää välillä ottaa sitä yhteyttä, mutta tuloksetta. Mitäköhän sille nyt pitäisi tehdä? Muutenkin se pätkii todella paljon.
Tiedosta kiittäen,
Niikuk
Sivu 1 / 1
Toimiiko kaapeliTV normaalisti? Toimiiko naapurilla normaalisti?
Eli olet kokeillut laitteiston resetointiakin?
Eli olet kokeillut laitteiston resetointiakin?
Hei niikuk,
Mikäli yhteyden ongelma jatkuu, eikä yhteys ole lähtenyt modeemin käynnistyksellä tai resetoinnilla toimimaan, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Valtuuttelin modeemisi vielä varmuuden vuoksi uudelleen.
Mikäli yhteyden ongelma jatkuu, eikä yhteys ole lähtenyt modeemin käynnistyksellä tai resetoinnilla toimimaan, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Valtuuttelin modeemisi vielä varmuuden vuoksi uudelleen.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.