Skip to main content
Hei,

minulla ei ole nettiyhteys toiminut Tapiolassa Otsolahdentiellä eilisestä aamusta lähtien.
Minulta hävisi koko nimeämäni langaton verkko network listalta ja kun yritän käyttää langallista yhteyttä kytkettynä modeemiini niin sanoo että yhteys on limited eikä toimi siis näinkään.

Onko tietoa kauan tämä vika vielä kestää?
Mistä voin hakea hyvitystä, kun en pysty käyttämään nettiäni muutamiin päiviin?
Ja onko se normaalia että koko itse nimeämäni langaton verkko on kadonnut?
Voisiko vika olla myös modeemissani/reitittimessäni?

Terveisin
Susanna Lönnqvist
Hei jude-82,

Lisäisitkö asiakasnumeron tietoihisi. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

Oletko ollut vikapalveluumme yhteydessä?

Kerrotko mikä modeemi sinulla on käytössäsi? Oletko kokeillut resetoida laitetta?

Vastaa