Jo kolmatta viikkoa on nettiyhteytemme takkuillut täällä Vantaan Kilterinaukiolla. Latausnopeus jää poikkeuksetta alle 50kt/s vaikka käsittääkseni nopeutemme pitäisi yltää 100kt/s. Asiaa ei voi oikein laittaa ruuhkien piikkiin, sillä vajaa latausnopeus on jatkuvaa. Kaikki toimenpiteet ja tarkistukset on tehty joten vika ei voi olla tässä päässä.Yhteys toimii kyllä koko ajan, mutta työskentely on hidasta. Etenkään nettistreamejä on turha yrittää katsella tällä hetkellä. Yhteytemme on kyllä toiminut aiemmin ongelmitta.
Mitä asialle voisi tehdä?
nettiyhteys hidas VVO:n Extra 1M/1M-liittymässä
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.