Kesään asti kaksiossamme saattoi muodostaa yhteyden kummankin huoneen pistokkeesta, (ei siis yhtäaikaisesti) mutta sen jälkeen vain toisesta. Tähän asti tilanteesta ei ole koitunut suuria ongelmia, sillä kyseiseen huoneeseen on voinut mahduttaa käytössä olevan kannettavan tietokoneen. Nyt kuitenkin tarvitsisin ehdottomasti nettiyhteyden pöytäkoneeseen, joka ei tähän huoneeseen mahdu.
Taloyhtiömme on Kiinteistö Oy Osakunta, jossa on käytössä Laajakaista Extra. Huoneistossa on asuntokohtainen nettiyhteys, joka ei nyt siis enää tunnista, että tässä huoneistossa on kaksi Ethernet-pistoketta. Sen sijaan niitä käsitellään erillisinä (asuntonro.1 ja asuntonro.2). Kuinka siis saada yhteys toimimaan toisesta pistokkeesta? Uudelleenrekisteröinti siitä käsin ei ainakaan onnistunut, sillä tässä osoitteessa on jo voimassa olemassa sopimus, joka ei ole katkennut. Huoneistojakamoa asunnossa ei (ainakaan vuokralaisen ulottuvilla) ole.
Nettiyhteys kaksion toisesta huoneesta
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.