Elikkäs mulla on tommonen Thomson tg789 modeemi, nyt parin päivän ajan nettiyhteys katkeilee ja palautuu n. 5minutin välein, mutta aina joskus 8 aikoihin netti toimii normaalisti ilma katkoksia? Olen soittanut Soneran vikapalveluun siellä he eka sanoivat että täällä ei näy että olisi mitään häikkää, noh pyysin että voitko päivittää Firmwaren. No sitten hän päivitti sen, ongelma silti jatkui... Noh soitin uudestaan ja nyt he sanoivat että kyllä se vika näkyy nytten mutta he eivät osannut auttaa minua..
MITÄ TEEN ??
- Huolestunut netinkäyttäjä
EDIT: 10.5.1.Q päivitetty siis eilen mutta ongelma ei ratkennut.
Sivu 1 / 2
Hei willesalm,
Ehkä puhelimessa ei osattu juuri sillä hetkellä korjata ongelmaa mutta teitkö asiasta kuitenkin vikailmoituksen? Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan miltä liittymäsi näyttää!
Ehkä puhelimessa ei osattu juuri sillä hetkellä korjata ongelmaa mutta teitkö asiasta kuitenkin vikailmoituksen? Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan miltä liittymäsi näyttää!
Moi!
Mulla on tämä sama ongelma ollut nyt kolme päivää (9.5 lähtien) juuri tuolla samalla 5 minuutin sykillä: langattomissa laitteissa tulee ilmoitus "yhteys on epävakaa" ja pöytäkoneessa saan esim. nettisivun auki 5 minuutin välein. Koti-tv ei ole pätkinyt tosin. En ole soittanut vielä asiakaspalveluun/tekniseen tukeen, koska jonotus on niin kivuliaan tuskaista. Thomson TG789vn modeemi kyseessä.
Niin ja naapurilla Soneran kanssa ihan sama ongelma, alkoi samana päivänä ja jatkuu edelleen.. Eli vika ei ole mun vehkeissä
Mulla on tämä sama ongelma ollut nyt kolme päivää (9.5 lähtien) juuri tuolla samalla 5 minuutin sykillä: langattomissa laitteissa tulee ilmoitus "yhteys on epävakaa" ja pöytäkoneessa saan esim. nettisivun auki 5 minuutin välein. Koti-tv ei ole pätkinyt tosin. En ole soittanut vielä asiakaspalveluun/tekniseen tukeen, koska jonotus on niin kivuliaan tuskaista. Thomson TG789vn modeemi kyseessä.
Niin ja naapurilla Soneran kanssa ihan sama ongelma, alkoi samana päivänä ja jatkuu edelleen.. Eli vika ei ole mun vehkeissä
Hei Bettina,
Vilkaisin yhteyttäsi ja tosiaan verkon ja modeemin välillä ei ole näkynyt pätkimistä. Jos se olisi pätkinyt, olisi Koti-TV myös pätkinyt lähetystä. Käytätkö yhteyttä tietokoneella mahdollisesti langattomasti? Jos käytät langattomasti, käyttääkö naapurisi mahdollisesti myös? Siinä on pieni mahdollisuus että teidän Wlan-tukiasemat käyttäisivät samaa kanavaa yhteyttä varten --> ne voivat aiheuttaa silloin häiriötä toistensa toimintaan.
Wlan-asetuksia on mahdollista säätää modeemin hallinnasta yhteyden parantamista varten! Tähän löytyy ohjeet Ohjeet&Vinkit sivultamme!
Vilkaisin yhteyttäsi ja tosiaan verkon ja modeemin välillä ei ole näkynyt pätkimistä. Jos se olisi pätkinyt, olisi Koti-TV myös pätkinyt lähetystä. Käytätkö yhteyttä tietokoneella mahdollisesti langattomasti? Jos käytät langattomasti, käyttääkö naapurisi mahdollisesti myös? Siinä on pieni mahdollisuus että teidän Wlan-tukiasemat käyttäisivät samaa kanavaa yhteyttä varten --> ne voivat aiheuttaa silloin häiriötä toistensa toimintaan.
Wlan-asetuksia on mahdollista säätää modeemin hallinnasta yhteyden parantamista varten! Tähän löytyy ohjeet Ohjeet&Vinkit sivultamme!
Moi!
Tosiaan päivällä pätki n. klo 14-16 käyttäessäni konetta pidemmällä syklillä: oli kauemmin yhteydessä ja kun meni poikki, niin palasi takaisin nopeammin. Nyt illalla/yöllä taas sama 5 min sykli. Käytän pc:llä ihan kaapelillista yhteyttä, läppärillä ja kännykällä wlania. Kaikki pätkii samaan tahtiin. Sama naapurilla. Naapuri kertoi myös, että ensimmäisinä pätkimispäivinä ei voinut katsoa tallennuksia kotitv:stä. Huomenna on kai pakko ottaa vihainen puhelu asiakaspalveluun, työtkin kärsivät tästä!
ps. Voiko vika olla taloyhtiössä/alakerran jakelukeskuksessa? Nimittäin viime kesänä putkiremonttia tehtäessä joku fiksu porasi väärästä kohtaa seinää ja minulta meni sähköt ja puhelinkaapelit poikki. Tosin asia korjattiin työmiehien toimesta seuraavana päivänä.. Mutta vanhassa kerrostalossa (rak. 1968) kaikki ei mene niin kuin elokuvissa...
edit: koitin vanhalla modeemillani ja hienosti pelitti ilman pätkimistä (oli käytössä yli 30 min). Onko tuolloin 9.5 tullut modeemeihin jokin päivitys joka on voinut sekoittaa ne? Tuskinpa muuten on todennäköistä, että molempien (naapurin ja minun) modeemin hajoavat yhtäaikaa...
Naapuri kertoi myös, että oli ottanut eilen modeemin piuhat ja virrat pois 10 minuutiksi, jonka jälkeen toimi moitteettomasti n. 10-20 min, jonka jälkeen pätkiminen taas alkoi.
Tämän öisen testailun tuloksena (modeemit irti, vanhan modeemin kokeilu, yms) netti ei ole nyt tuntiin pätkinyt, kun laitoin takaisin tuon Thomsonin. Katsotaan sitten aamulla, miten on..
Tosiaan päivällä pätki n. klo 14-16 käyttäessäni konetta pidemmällä syklillä: oli kauemmin yhteydessä ja kun meni poikki, niin palasi takaisin nopeammin. Nyt illalla/yöllä taas sama 5 min sykli. Käytän pc:llä ihan kaapelillista yhteyttä, läppärillä ja kännykällä wlania. Kaikki pätkii samaan tahtiin. Sama naapurilla. Naapuri kertoi myös, että ensimmäisinä pätkimispäivinä ei voinut katsoa tallennuksia kotitv:stä. Huomenna on kai pakko ottaa vihainen puhelu asiakaspalveluun, työtkin kärsivät tästä!
ps. Voiko vika olla taloyhtiössä/alakerran jakelukeskuksessa? Nimittäin viime kesänä putkiremonttia tehtäessä joku fiksu porasi väärästä kohtaa seinää ja minulta meni sähköt ja puhelinkaapelit poikki. Tosin asia korjattiin työmiehien toimesta seuraavana päivänä.. Mutta vanhassa kerrostalossa (rak. 1968) kaikki ei mene niin kuin elokuvissa...
edit: koitin vanhalla modeemillani ja hienosti pelitti ilman pätkimistä (oli käytössä yli 30 min). Onko tuolloin 9.5 tullut modeemeihin jokin päivitys joka on voinut sekoittaa ne? Tuskinpa muuten on todennäköistä, että molempien (naapurin ja minun) modeemin hajoavat yhtäaikaa...
Naapuri kertoi myös, että oli ottanut eilen modeemin piuhat ja virrat pois 10 minuutiksi, jonka jälkeen toimi moitteettomasti n. 10-20 min, jonka jälkeen pätkiminen taas alkoi.
Tämän öisen testailun tuloksena (modeemit irti, vanhan modeemin kokeilu, yms) netti ei ole nyt tuntiin pätkinyt, kun laitoin takaisin tuon Thomsonin. Katsotaan sitten aamulla, miten on..
Hei Bettina,
Olitkin ollut jo vikapalveluumme yhteydessä ja laite oli laitettu vaihtoon. Kyllähän tuo hieman siihen viittää että kun yhteys toisella modeemilla toimii, että vika laitteeseen jää. Toivotaan että uudella laitteella toimii paremmin.
Olitkin ollut jo vikapalveluumme yhteydessä ja laite oli laitettu vaihtoon. Kyllähän tuo hieman siihen viittää että kun yhteys toisella modeemilla toimii, että vika laitteeseen jää. Toivotaan että uudella laitteella toimii paremmin.
Minulla on sama ongelma Inteno DG301AL modeemin kanssa. Useimmiten yhteys pysyy ylhäällä alle 10 minuuttia kerrallaan.
Olen käyttänyt korvikkeena vanhaa Telewellin modeemia, jolla yhteys on pysynyt useamman vuorokauden ylhäällä pätkimättä, eli vika ei varmaankaan ole linjassa vaan Intenon modeemissa? Vai näettekö sieltä jostakin yhteyteni laadun (Intenon boksi on nyt kiinni puhelinlinjassa)?
Olen käyttänyt korvikkeena vanhaa Telewellin modeemia, jolla yhteys on pysynyt useamman vuorokauden ylhäällä pätkimättä, eli vika ei varmaankaan ole linjassa vaan Intenon modeemissa? Vai näettekö sieltä jostakin yhteyteni laadun (Intenon boksi on nyt kiinni puhelinlinjassa)?
Täällä on pätkinyt nyt toista päivää. alkaa verisuoni katkeamaan otsassa kun ei tule koulutöiden teosta mitään kun en saa kaivettua tietoa verkosta.
tai jos saan se katkeaa keskenkaiken ja samoin ajatus..
tai jos saan se katkeaa keskenkaiken ja samoin ajatus..
Samaa vikaa täällä, alkoi viime yönä vuorokauden vaihduttua ja pätki hulluna muutaman minuutin välein ainakin klo 4 saakka jolloin luovutin, nyt päivällä tuntuu toimivan välillä pidemmän aikaa ja sitten taas alkaa pätkintä.
Pätkiminen on nyt harventunut kerran-kaksi päivässä katkeamiseen. Ärsyttävää silti.
Heh, onkohan kyse tosiaan samasta sitten, vaihdoin eilen piruuttanu modeemia ja pätkiminen loppui, mutta on pätkäissyt ainakin kerran sen jälkeen, eli herää epäilys että vika ei ollut modeemissa vaikka niin ensin kuvittelin, normaalisti meinaan tuo yhteys ei pätki koskaan.
Hei Camfer! Miten liittmyäsi on nyt toiminut? Näyttää, että pätkiminen olisi loppunut tuossa pari päivää sitten ja modeemi on nyt pysynyt linjoilla.
Stel73, modeemin vaihdon jälkeen liittymäsi näyttäisi toimineen paremmin. Olitkin jo ollut vikapalveluumme yhteydessä ja liittymällesi on tehty alustava vikailmoitus. Olithan saanut puhelun jälkeen tekstiviestillä vastausohjeet? Vastaa saamaasi viestiin, jos pätkiminen edelleen on jatkunut.
tommmi, kannattaa ottaa vikapalveluumme yhteyttä, jos pätkiminen edelleen jatkuu niin saadaan vika selvitykseen.
//Kalle
Stel73, modeemin vaihdon jälkeen liittymäsi näyttäisi toimineen paremmin. Olitkin jo ollut vikapalveluumme yhteydessä ja liittymällesi on tehty alustava vikailmoitus. Olithan saanut puhelun jälkeen tekstiviestillä vastausohjeet? Vastaa saamaasi viestiin, jos pätkiminen edelleen on jatkunut.
tommmi, kannattaa ottaa vikapalveluumme yhteyttä, jos pätkiminen edelleen jatkuu niin saadaan vika selvitykseen.
//Kalle
Nyt on linjan uptime 1d 2h. Katselin tuossa, että taas on eri ip, se vissiin vaihtuu joka kerta katketessa? Vai liittyykö katkeaminen nimenomaan siihen, että vaihdetaan ip?
Hei!
Täällä myös samaa ongelmaa ollut nyt viime aikoina. Yhteys pätkii ja palautuu ja tämä tekee esimerkiksi smart-tv:n nettiyhteydestä hyödyttömän (meillä siis sonera viihde kiinni eri telkkarissa, smart-tv kiinni modeemissa yksinään) koska linja katkeilee. Ongelma on siis nimenomaan internetyhteyden päässä, lähiverkkoon saa yhteyden sekä langallisella että langattomalla taktiikalla, viihde toistaiseksi toiminut ok. Käytössä Thomsonin TG789vn. Rautaresetti tehty, ei auttanut mitään. Auttaisikohan firmwaren päivitys?
T: Mirja
Täällä myös samaa ongelmaa ollut nyt viime aikoina. Yhteys pätkii ja palautuu ja tämä tekee esimerkiksi smart-tv:n nettiyhteydestä hyödyttömän (meillä siis sonera viihde kiinni eri telkkarissa, smart-tv kiinni modeemissa yksinään) koska linja katkeilee. Ongelma on siis nimenomaan internetyhteyden päässä, lähiverkkoon saa yhteyden sekä langallisella että langattomalla taktiikalla, viihde toistaiseksi toiminut ok. Käytössä Thomsonin TG789vn. Rautaresetti tehty, ei auttanut mitään. Auttaisikohan firmwaren päivitys?
T: Mirja
Hei tommmi,
Verkon puolelta ei tulisi kyllä IP-osoitteen "uusimisen" aiheuttaa katkosta liittyymään. Kumpi IP sinulla nyt tarkalleen vaihtuu? Modeemin saama julkinen IP vai oman koneen sisäverkon IP ?
M0101246, Tein päivityspyynnön tuosta modeemistasi! Saat vielä erillisen kuittauksen txt-viestillä kunhan se on päivitetty. Onko modeemisi tällä hetkellä kiinni puhelinrasiassa alkuperäisellä lyhyellä puhelinjohdolla (~2m) ilman jatkoroikkaa? Liittymässä näkyy nimittäin hieman liikaa vaimennusta mikä voisi johtua pidemmästä puhelinjohdosta tai viallisesta puhelinrasiasta. Tämä voisi olla syy katkoksille.
Jos ongelmat jatkuu päivityksen jälkeen ja pitkää puhelinjohtoa ei ole käytössä, palaa asiaan vielä tänne tai laita palvelupyyntö omien sivujen kautta tulemaan!
Verkon puolelta ei tulisi kyllä IP-osoitteen "uusimisen" aiheuttaa katkosta liittyymään. Kumpi IP sinulla nyt tarkalleen vaihtuu? Modeemin saama julkinen IP vai oman koneen sisäverkon IP ?
M0101246, Tein päivityspyynnön tuosta modeemistasi! Saat vielä erillisen kuittauksen txt-viestillä kunhan se on päivitetty. Onko modeemisi tällä hetkellä kiinni puhelinrasiassa alkuperäisellä lyhyellä puhelinjohdolla (~2m) ilman jatkoroikkaa? Liittymässä näkyy nimittäin hieman liikaa vaimennusta mikä voisi johtua pidemmästä puhelinjohdosta tai viallisesta puhelinrasiasta. Tämä voisi olla syy katkoksille.
Jos ongelmat jatkuu päivityksen jälkeen ja pitkää puhelinjohtoa ei ole käytössä, palaa asiaan vielä tänne tai laita palvelupyyntö omien sivujen kautta tulemaan!
Hei ja kiitos nopeasta toiminnasta!
Thomson on kiinni puhelinpistokkeessa juurikin tuolla laitteen mukana tulleella alkuperäisellä johdolla. Seurailen tilannetta, josko korjaantuisi tuolla päivityksellä ja palaan asiaan mikäli ongelma jatkuu. Nyt aamupäivän perusteella ainakin olisin varovaisen toiveikas
Thomson on kiinni puhelinpistokkeessa juurikin tuolla laitteen mukana tulleella alkuperäisellä johdolla. Seurailen tilannetta, josko korjaantuisi tuolla päivityksellä ja palaan asiaan mikäli ongelma jatkuu. Nyt aamupäivän perusteella ainakin olisin varovaisen toiveikas
Antti- kirjoitti: Hei tommmi,
Verkon puolelta ei tulisi kyllä IP-osoitteen "uusimisen" aiheuttaa katkosta liittyymään. Kumpi IP sinulla nyt tarkalleen vaihtuu? Modeemin saama julkinen IP vai oman koneen sisäverkon IP ?
Julkinen IP. En ole sitä aktiivisesti seuraillut, että mikä se on ja milloin se on vaihtunut. Nyt on linja pysynyt auki huimat 8d 14h.
Vissiin linja köhi itsensä lämpimäksi?.. Kyselen lisää jos tämä tästä taas aloittaa pätkimisen.
Kurkkasin taas tuonne status-ikkunaan ja tänään viitisen tuntia sitten taas modeemi tehnyt temppunsa. Odotan saavani kiinteältä linjalta kevyesti puolen vuoden uptimea.
Hei, minulle on ilmennyt sama ongelma joten päätin pistää tänne viestiä.
Yhteys katkeaa satunnaisesti kaikista verkossa kiinni olevista laitteista, joskus jopa 5 minuutin välein, modeemin Internet valo palaa punaisena eikä yhteys palaudu ennen kun käynnistän modeemin uudestaan. Ongelma ilmeni ensimmäistä kertaa eilen. Sama ongelma oli noin kuukausi sitten jolloin tätä kesti useamman päivän, mutta lopulta korjaantui itsestään. Sitä ennen ja jälkeen (tähän asti) liittymä on toiminut moitteettomasti.
Minulla ei ole valitettavasti toista modeemia jolla testata yhteyttä.
Yhteys katkeaa satunnaisesti kaikista verkossa kiinni olevista laitteista, joskus jopa 5 minuutin välein, modeemin Internet valo palaa punaisena eikä yhteys palaudu ennen kun käynnistän modeemin uudestaan. Ongelma ilmeni ensimmäistä kertaa eilen. Sama ongelma oli noin kuukausi sitten jolloin tätä kesti useamman päivän, mutta lopulta korjaantui itsestään. Sitä ennen ja jälkeen (tähän asti) liittymä on toiminut moitteettomasti.
Minulla ei ole valitettavasti toista modeemia jolla testata yhteyttä.
Hei Tommi,
Mikäli yhteydessä esiintyy ongelmaa edelleen, niin suosittelen olemaan vikapalveluumme yhteydessä, niin voimme selvittää asiaa tarkemmin.
Hei Demicol,
Yhteys kannattaa testata toisella modeemilla. Jos et modeemia saa muualta, niin lähimmästä Sonera kaupasta voi käydä kysymässä lainamodeemia testaamista varten. Mikäli ongelma kuitenkin jatkuu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Mikäli yhteydessä esiintyy ongelmaa edelleen, niin suosittelen olemaan vikapalveluumme yhteydessä, niin voimme selvittää asiaa tarkemmin.
Hei Demicol,
Yhteys kannattaa testata toisella modeemilla. Jos et modeemia saa muualta, niin lähimmästä Sonera kaupasta voi käydä kysymässä lainamodeemia testaamista varten. Mikäli ongelma kuitenkin jatkuu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Purkki toimi mainiosti useita viikkoja putkeen. Tänään alkoi taas tämä raivostuttava kaatuileminen. Pöntön infosivulta näkyy, että koko laite buuttaa - ei pelkästään putoa yhteydestä. Oli ehkä kymmenes kerta tässä illan aikana..
Edit:
Joo-o.. En enää jaksa. Halusin vain hetken surffata ja olen pari tuntia tapellut tämän roskan kanssa.
Normisetti on
1.6
System Uptime :
0 days 0 hours 7 mins 59 secs
2.2
DSL Uptime :
0 days 0 hours 0 mins 35 secs
Pätks.. Pätks.. Pätks.. Pätks.. Pätks.. Pätks.. Pätks.. Pätks.. Pätks..
Aamu-edit:
Ja sama jumppa jatkuu. DSL-linja pysyy auki aina alle minuutin pätkissä. Modeemia olen naksutellut pois päältä ja päälle, ei vaikutusta.
Edit:
Joo-o.. En enää jaksa. Halusin vain hetken surffata ja olen pari tuntia tapellut tämän roskan kanssa.
Normisetti on
1.6
System Uptime :
0 days 0 hours 7 mins 59 secs
2.2
DSL Uptime :
0 days 0 hours 0 mins 35 secs
Pätks.. Pätks.. Pätks.. Pätks.. Pätks.. Pätks.. Pätks.. Pätks.. Pätks..
Aamu-edit:
Ja sama jumppa jatkuu. DSL-linja pysyy auki aina alle minuutin pätkissä. Modeemia olen naksutellut pois päältä ja päälle, ei vaikutusta.
Tein tässä töissä muutaman tracerouten koti-ip:seeni, puolet tekemistäni tracerouteista päättyivät näin:
8 3 ms 3 ms 3 ms sonera.ficix1.ficix.fi f193.110.226.34]
9 6 ms 6 ms 6 ms tkubrasgw2-e-1-1.datanet.tele.fi .141.208.206.138]
10 * * * Pyyntö aikakatkaistiin.
11 * * * Pyyntö aikakatkaistiin.
12 * * * Pyyntö aikakatkaistiin.
13 * * * Pyyntö aikakatkaistiin.
14 * * * Pyyntö aikakatkaistiin.
15 * * * Pyyntö aikakatkaistiin.
16 * * 12 ms dsl-XXX.dhcp.inet.fi X84.248.XXX.XXX]
Eli failataan välissä 5-15 kertaa, mutta saadaan lopulta trace perille asti. Osa tracerouteista menee ilman noita timeoutteja suoraan perille.
Missä on ongelma? Mitään en ole muuttanut, en kytkentöjä tai softaa, mutta modeemi vain lakkasi toimimasta oikein.
Pathping:
8 5ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% sonera.ficix1.ficix.fi o193.110.226.34]
27/ 100 = 27% |
9 --- 100/ 100 =100% 73/ 100 = 73% tkubrasgw2-e-2-1.datanet.tele.fi e141.208.206.142]
0/ 100 = 0% |
10 12ms 27/ 100 = 27% 0/ 100 = 0% dsl-XXX.dhcp.inet.fi 84.248.XXX.XXX]
8 3 ms 3 ms 3 ms sonera.ficix1.ficix.fi f193.110.226.34]
9 6 ms 6 ms 6 ms tkubrasgw2-e-1-1.datanet.tele.fi .141.208.206.138]
10 * * * Pyyntö aikakatkaistiin.
11 * * * Pyyntö aikakatkaistiin.
12 * * * Pyyntö aikakatkaistiin.
13 * * * Pyyntö aikakatkaistiin.
14 * * * Pyyntö aikakatkaistiin.
15 * * * Pyyntö aikakatkaistiin.
16 * * 12 ms dsl-XXX.dhcp.inet.fi X84.248.XXX.XXX]
Eli failataan välissä 5-15 kertaa, mutta saadaan lopulta trace perille asti. Osa tracerouteista menee ilman noita timeoutteja suoraan perille.
Missä on ongelma? Mitään en ole muuttanut, en kytkentöjä tai softaa, mutta modeemi vain lakkasi toimimasta oikein.
Pathping:
8 5ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% sonera.ficix1.ficix.fi o193.110.226.34]
27/ 100 = 27% |
9 --- 100/ 100 =100% 73/ 100 = 73% tkubrasgw2-e-2-1.datanet.tele.fi e141.208.206.142]
0/ 100 = 0% |
10 12ms 27/ 100 = 27% 0/ 100 = 0% dsl-XXX.dhcp.inet.fi 84.248.XXX.XXX]
Netti on toiminut tämän illan iloisesti TELEWELLIN IKIVANHALLA modeemilla. Alkoi toimia tasan heittämällä; modeemi naftaliineista, piuhat kiinni ja pelittää. Se on tuossa roska-Intenossa se probleema.
Joten: saanko su:3c8sr418]toimivan[/u:3c8sr418] Intenon tai minkä tahansa muun modeemin, tai saanko purettua sopimuksestani tuon laitetilauksen, koska en aio maksaa toimimattomasta laitteesta? Tämä kun ei ollut ensimmäinen kerta, kun tuo Inteno veti itsensä jojoon. Olen kyllästynyt tappelemaan sen kanssa.
EDIT @ 26.6. klo 7:54
Telewell ei ole kertaakaan katkonut sinä aikana, kun se on ollut tässä käytössä. Vika ei voi olla muussa kuin Intenossa.
Joten: saanko su:3c8sr418]toimivan[/u:3c8sr418] Intenon tai minkä tahansa muun modeemin, tai saanko purettua sopimuksestani tuon laitetilauksen, koska en aio maksaa toimimattomasta laitteesta? Tämä kun ei ollut ensimmäinen kerta, kun tuo Inteno veti itsensä jojoon. Olen kyllästynyt tappelemaan sen kanssa.
EDIT @ 26.6. klo 7:54
Telewell ei ole kertaakaan katkonut sinä aikana, kun se on ollut tässä käytössä. Vika ei voi olla muussa kuin Intenossa.
Tein nyt vikailmoituksen tuosta matolaatikosta, kun ketään täällä ei tunnu kiinnostavan. Kai tämä todetaan jotakin reittiä kuitenkin minun viaksi ja pätkäytetään lasku "turhasta asentajakäynnistä" tms..
Noniin, nyt se Telewellikin truuttaa jo Linesync lostia.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.