Moi, sain soneralta uuden modeemin ja yhteys toimi jonkin aikaa hyvin. Nyt taas ajalla 3-6.2. pätkinyt kokoajan tai ei nettiyhteyttä ollenkaan, olen resetoinut ja käynnistänyt modeemia, ei toimi.
En suostu soittamaan, koska mahdotonta päästä linjojen läpi. En tiedä onko sopimukseni määräaikainen vai toistaiseksi voimassa oleva, mutta vajaasta palvelusta saan varmaankin purkaa sopimuksen heti ja vaihtaa toiselle operaattorille, alkaa hermot mennä tämän vajaan palvelun kanssa.
Ja myös toinen kone kannettava ei saa yhteyttä modeemiin toisesta huoneesta langattomasti.
Sivu 1 / 1
Hei tanjuska5,
Vilkaisin yhteyttäsi ja onko nyt käytössä jokin muu modeemi kuin meiltä tullut uusi Inteno DG301 ? Voisitko vaihtaa tämän laitteen käyttöön niin voisin tutkia tilannetta tarkemmin. Nykyinen laite on kyllä hyvillä linja-arvoilla yhteydessä joten toimiiko yhteys tämän modeemin kanssa paremmin?
Wlan-yhteyden kantamaan voi vaikuttaa asunnon kiinteät esteet kuten ovet, seinät jne jolloin kantavuus laskee. Löytääkö tietokoneesi langattoman verkon jos tuot sen lähemmäs modeemia? Wlan kantavuutta voi yrittää parantaa muokkaamalla modeemin asetuksia (wlan-kanava sekä suojaustaso). Ohjeet modeemin hallintaan löytyy täältä
Vilkaisin yhteyttäsi ja onko nyt käytössä jokin muu modeemi kuin meiltä tullut uusi Inteno DG301 ? Voisitko vaihtaa tämän laitteen käyttöön niin voisin tutkia tilannetta tarkemmin. Nykyinen laite on kyllä hyvillä linja-arvoilla yhteydessä joten toimiiko yhteys tämän modeemin kanssa paremmin?
Wlan-yhteyden kantamaan voi vaikuttaa asunnon kiinteät esteet kuten ovet, seinät jne jolloin kantavuus laskee. Löytääkö tietokoneesi langattoman verkon jos tuot sen lähemmäs modeemia? Wlan kantavuutta voi yrittää parantaa muokkaamalla modeemin asetuksia (wlan-kanava sekä suojaustaso). Ohjeet modeemin hallintaan löytyy täältä
Moi, vaihdoin eilen soneran modeemin omaan modemiini ja kaikki toimii loistavasti, myös langattomasti mistä huoneesta vaan eli tuossa soneran modeemissa taas jotain vikaa.
Ehdotan että palautan modeemin ja kotiviihdeboxin soneralle ja te postitatte minulle tv kortin, jotta voin maksullisia kanavia katsoa?
Ehdotan että palautan modeemin ja kotiviihdeboxin soneralle ja te postitatte minulle tv kortin, jotta voin maksullisia kanavia katsoa?
Hei tanjuska5
Sinulla on tästä viihdepalvelusta määräaikainen sopimus voimassa joten ihan suoraan palvelun purku ei onnistu. Haluaisimme mielellämme korjata ongelman vikailmoituksen kautta jotta voit käyttää palvelua jatkossakin.
Ehdottaisin että laittaisit asiasta palvelupyynnön omien sivujen kautta tänne vikapalveluun niin tutkitaan mistä tämä vika johtuu + tarvittaessa vaihdetaan modeemi uuteen. Modeemin vaihdosta ei aiheudu sinulle mitään kustannuksia. Palvelupyyntöön voit kuitata testaukset tehdyksi ja ilmoita lisätiedoissa modeemin ongelmasta niin otamme sinuun yhteyttä!
Sinulla on tästä viihdepalvelusta määräaikainen sopimus voimassa joten ihan suoraan palvelun purku ei onnistu. Haluaisimme mielellämme korjata ongelman vikailmoituksen kautta jotta voit käyttää palvelua jatkossakin.
Ehdottaisin että laittaisit asiasta palvelupyynnön omien sivujen kautta tänne vikapalveluun niin tutkitaan mistä tämä vika johtuu + tarvittaessa vaihdetaan modeemi uuteen. Modeemin vaihdosta ei aiheudu sinulle mitään kustannuksia. Palvelupyyntöön voit kuitata testaukset tehdyksi ja ilmoita lisätiedoissa modeemin ongelmasta niin otamme sinuun yhteyttä!
Hei! Täällä sama ongelma ja jatkunut jo pidemmän aikaa. Yleensä laitteen sammutus auttanut, mutta ei enää tällä kertaa. Eilen illalla netti toimi moitteettomasti, aamulla taas ei saa yhteyttä ollenkaan, eikä modeemin/tietokoneen sammutus tai resetointi vaikuta millään tavalla. Pikku hiljaa alkaa vi***taa!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.