Vuodatus heti alkuun: Kyllä on tehty vaikeaksi (rahastavaksi) yksittäisen asiakkaan mahdollisuus saada apua ihan elävältä ihmiseltä Soneran päässä -pkle! Vaikka allekirjoittanut on nuorehko ja konetta työssään käyttämään tottunut, ei loputtomista valikoista löydy reikää asian esittämiseen ihan oikealle ihmiselle -vai lieneekö siellä enää 2011 sellaisia töissäkään? Puhelimen kautta homma vaikutti vielä mahdottomammalta -keskus ilmeisesti oli vielä lihaa ja verta, kun sellaisen satuin 118:n kautta löytämään (netin kautta en sitäkään). Siihen fyysiset keskustelukumppanini loppuivatkin, koska jonotus vaikutti toivottomalta jo alun perin. No -yritin kuitenkin kolme kertaa, enkä luultavasti jonottanut aivan ilmaiseksi...
Jos joku nyt sattuu kuitenkin lukemaan viestini, niin ottaisikos ystävällisesti yhteyttä nettiyhteyden avaamisasiassa.
Ps. Taisin nyt kuitenkin löytää yhden aukon muuten niin kattavasta suojauksesta yksittäisen asiakkaan karkoittamiseksi...
AK (050585xxxx)
Nettiyhteys lukittu -ikuisesti???
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.