Skip to main content

Nettiyhteys ollut poikki keskiviikosta lähtien

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 1 katselukerta

Laajakaistayhteys katkesi 23.12 klo 18.15, jolloin apua ei soneran vikapalvelusta enää saanut. Automaatti otti vikailmoituksen, mutta apua saa vasta joulun jälkeen, joten ilman nettiä n. 5 vrk. Ennen tätä netti toimi n. 2 vrk, koska myös edellisen viikonlopun netti oli poikki, silloin vikapalvelu resetoi soneran päästä yhteyden jonka jälkeen siis toimi nuo pari päivää. Voiko näiden jälkeen jo irtisanoa määräaikaisen liittymän?

2 kommenttia

  • December 28, 2009
Tänään aamulla saivat soneralla yhteyden toimimaan, toivottavasti ei taas katkea viikonlopuksi.

  • December 28, 2009
Hyvä, että ongelma oli nyt selvinnyt.

Määräaikaisen sopimuksen aikana, liittymää ei ole mahdollista irtisanoa. Poikkeukeuksellisissa tilanteissa, jos asiakas katsoo, että on olemassa jokin peruste määräaikaisen sopimuksen purkamiseen, asia selvitetään tapauskohtaisesti asiakaspalvelumme kautta.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu