Nettiyhteys ollut poikki keskiviikosta lähtien
Laajakaistayhteys katkesi 23.12 klo 18.15, jolloin apua ei soneran vikapalvelusta enää saanut. Automaatti otti vikailmoituksen, mutta apua saa vasta joulun jälkeen, joten ilman nettiä n. 5 vrk. Ennen tätä netti toimi n. 2 vrk, koska myös edellisen viikonlopun netti oli poikki, silloin vikapalvelu resetoi soneran päästä yhteyden jonka jälkeen siis toimi nuo pari päivää. Voiko näiden jälkeen jo irtisanoa määräaikaisen liittymän?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.