Olen parina viime päivänä huomannut ongelmaa verkkoyhteyden laadussa. Yhteys nousee kiltisti ylös, mutta alkaa pätkiä. Yteys saattaa pysyä ylhäällä pitkiäkin aikoja, joskus yhteys tipahtaa vartin välein. Joskus yhteys palaa nopeasti takaisin, joskus siinä kestää minuutteja. Ongelma ei koske ainoastaan pöytäkonetta, joka on kaapelilla kiinni modeemissa, vaan myös iPadin langaton verkko takkuaa.
Verkon ollessa matalana, jos modeemin hallintapaneelista tekee yhteyden tarkistuksen, vika ilmenee Internet-kohdassa, Gatewayhin ei saada yhteyttä. Kyseessä on siis Thomson TG789vn.
Mistä kannattaisi lähteä tutkimaan ongelman syytä?
Sivu 1 / 1
Hei aevalo,
Lisäisitkö asiakasnumeron tietoihisi, niin voidaan tarkistaa tilannetta. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Lisäisitkö asiakasnumeron tietoihisi, niin voidaan tarkistaa tilannetta. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Lisätty!
Hei aevalo,
Laitoimme palvelureitittimelle päivitystä tulemaan. Mikäli ongelma kuitenkin jatkuu vielä tämänkin jälkeen, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Laitoimme palvelureitittimelle päivitystä tulemaan. Mikäli ongelma kuitenkin jatkuu vielä tämänkin jälkeen, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.