Skip to main content

Nettiyhteys pätkii kokoajan

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Nettiyhteys on nyt pätkinyt meillä monta päivää. Yhteys katoaa kaikista verkkoon kytketyistä laitteista (tietokoneet ja viihteen digiboksi), pahimmillaan muutaman minuutin välein. Modeemi on buutattu, mutta eipä ole auttanut. Missähän on vika? Toivoisin pikaista vastausta, että saisi taas maksetun palvelun hyötykäyttöön.

5 kommenttia

  • September 16, 2013
Hei Hanna_P,

Mikäli ongelma jatkuu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

  • September 16, 2013
Olisiko tarjota mitään mahdollista selitystä tuolle pätkimiselle? Vaikuttais siltä, että ongelma ei ole modeemissa, mutta koska en ole varma, ei kiinnostaisi tilata teknistä tukea paikalle ihan vaan jotta saan maksaa satasen laskun siitä ilosta. Soittelin jo "vianrajauspalveluun" mutta siellä vastanneella automaatilla ei oikein ollut antaa mitään vinkkejä tai vastauksia.

  • September 16, 2013
Hei Hanna_P,

En valitettavasti osaa sanoa mistä tuo pätkiminen johtuu. Vaatisi hieman tarkempaa tutkimista ja siksi tuo vikailmoitus olisi hyvä tehdä.

Asentajamaksua vikailmoituksesta ei tarvitse pelätä jos olet laitteet tarkistellut läpi. Eli modeemin boottaus, resetointi ja kytkentöjen tarkistus. Puhelinkaapeli on myös hyvä muistaa tarkistaa.

  • September 16, 2013
Meillä sama vika ollut lauantaista (14.9) asti. Alkaa jo vähän ärsyttää...

  • September 17, 2013
Hei tiiabest: Tee sinäkin meille vikailmoitus Omilla Sivuilla Markon linkittimän palvelupyyntölomakkeen kautta. Lomake löytyy kun olet kirjautunut sisään ja valitset "Apua ongelmiin".