Hei!
Soitin vikapalveluun ja kuuntelin ohjeita.
Siitä ei ollut paljon apua, sillä siinä neuvotaan vain puhelinpistokkeeseen kytketyiden modeemien kanssa.
Meillä on modeemi kytketty kuitenkin makuuhuoneen nettipistokkeeseen. Niitä löytyy talosta tasan 2 kappaletta, nimillä VVO ja PUH. Puhelinpistoke löytyy, mutta netti ei toimi sitä kautta (mikä on outoa, sillä meille myytiin modeemi juuri sen takia, kun "tässä asunnossa se toimii puhelinpistokkeesta"). Myöskään sellaista nettikaappia(reititintä?) ei löydy tästä asunnosta.
Minulla ei ole varaa ostaa toista modeemia testatakseni toimiiko sillä yhteys; tämänkin modeemin ostin teiltä, joten jos olen siitä maksanut niin sen pitäisi myöskin toimia. Langattoman yhteyden kantavuus rajoittuu pelkkään makuuhuoneeseen. Mikä idea siinäkin on? Kaiken järjen mukaan langattoman netin pitäisi yltää jopa naapuriin asti, mutta se ei yllä edes makuuhuoneesta olohuoneeseen.
En myöskään halua tehdä vikailmoitusta, josta todennäköisesti joudun maksamaan 100 euroa, kun selviää että vika onkin asentajassa.
Tahtoisin vain selvityksen ja/tai ohjeet, miten modeemi kytketään ja asennetaan, jos olenkin tehnyt sen väärin. Yhteys katkeaa kerran tai kaksi päivässä, ja korjaantuu kun modeemin käynnistää uudestaan. Saisinko vähän apua?
Nettiyhteys pätkii (yhä!)
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.